Do kampanii zaproszono wybrane konsumentki, które używają dermokosmetyków i poszukują najlepszych rozwiązań w dziedzinie walki ze zmarszczkami. Panie w wieku 25-40 lat zostały wybrane ściśle według kryteriów wskazanych przez producenta. Przyjęły zaproszenie do kampanii, która pozwoli im wypróbować i ocenić odpowiednie dla ich skóry produkty. Otrzymują odpowiednio: Krem wypełniający zmarszczki na dzień dla skóry normalnej i mieszanej albo do skóry suchej. W paczce ambasadorki znajdą również po 30 próbek dla swoich znajomych oraz ulotki informacyjne o testowanej linii produktów. Ich komentarze oraz opinie znajomych będą stanowiły materiał badawczy dla producenta.
Ambasadorki marki otrzymały pełne informacje o testowanej linii produktów. Produkty marki Eucerin® powstają w oparciu o wiedzę na temat procesów zachodzących w skórze na różnych etapach jej starzenia. Precyzyjnie odpowiadają na potrzeby skóry, a ich skuteczność jest udowodniona badaniami klinicznymi. Badania potwierdzają widoczną redukcję głębokości zmarszczek oraz doskonałą tolerancję przez skórę. Ambasadorki marki będą miały okazję sprawdzić wszystkie zalety kremów oraz polecić go swoim znajomym.