w

Epson zaprasza na 28. Warszawski Festiwal Filmowy

Festiwal to 5 sekcji konkursowych i 5 sesji nie konkursowych oraz wiele imprez towarzyszących.

Filmy ocenia międzynarodowe Jury.  Festiwalowe pokazy odbywają się w dniach 12-21 października br. w 4 salach Multikina Złote Tarasy i 5 salach Kinoteki.

Przedsprzedaż biletów ruszyła 3 października – w Empiku, ul. Marszałkowska 116/122 – I piętro
Epson jest partnerem Festiwalu – dostarcza projektory 3LCD o raz atramentowe drukarki do wydruku biletów TM-C3400.

Program Festiwalu: www.wff.pl

Program 28. Warszawskiego Festiwalu Filmowego powstawał niemal do ostatniej chwili – by uwzględnić jak najwięcej nowości.

Na 28. Warszawskim Festiwalu Filmowym będzie okazja by obejrzeć wiele produkcji niezależnych ze Stanów Zjednoczonych. W programie festiwalu znalazły się filmy fabularne i dokumentalne zrealizowane przez debiutantów, jak i uznanych twórców.

W czterech salach Multikina Złote Tarasy i pięciu salach Kinoteki pokazanych zostanie niemal 130 filmów pełnometrażowych i 90 krótkometrażowych w ramach 10 sekcji konkursowych i 5 niekonkursowych.

Od 2009 roku Warszawski Festiwal Filmowy jest w gronie czternastu imprez, akredytowanych przez Międzynarodową Federację Stowarzyszeń Producentów Filmowych (www.fiapf.org) jako międzynarodowe festiwale filmowe – obok festiwali takich jak Cannes, Wenecja, Berlin, Locarno, San Sebastian, Karlowe Wary, Tokio, Moskwa, Mar del Plata, Montreal, Szanghaj, Kair, i Goa.

Festiwal tradycyjnie towarzyszy wiele imprez tematycznych, spotkań z twórcami i warsztatów.

Podobnie jak w roku ubiegłym, Epson jest partnerem Festiwalu i na potrzeby festiwalowych projekcji dostarcza projektory 3LCD. Wszystkie bilety wstępu na festiwalowe seanse filmowe drukowane są na kolorowych atramentowych drukarkach do etykiet i paragonów Epson TM-C3400.

Więcej informacji o Festiwalu: www.wff.pl

Dodatkowych informacji udzielają:

INDALO Public Relations

Zbigniew Blewoński

tel. 501 772 619

e-mail: [email protected]

Avatar photo

Napisane przez Epson

Wspierająca kampania marketingowa Top Secret

Kurczak Zagrodowy z Podlasia