Sierpień 2011 — Elementem nowej strategii firmy Epson – „Z myślą o biznesie” (ang. Engineered for Business) jest projektowanie drukarek tak by gwarantowały wysokiej jakości, trwałe wydruki, wysoką wydajność, niewielkie zużycie energii i niskie koszty eksploatacji.
Zgodnie z tą filozofią zaprojektowane zostały dwie serie drukarek atramentowych WorkForce Pro – jednofunkcyjne WP-4000 i wielofunkcyjne WorkForce Pro WP-4500. Drukarki z obydwu serii oferują laserową jakość wydruków, podobną wydajność i niezawodność oraz co bardzo istotne – do 50% niższy koszt wydruku strony w porównaniu do konkurencyjnych drukarek laserowych[1].
Te szybkie drukarki atramentowe są realną alternatywą wobec produktów laserowych i dodatkowo zapewniają większe oszczędności dzięki superszybkiej funkcji automatycznego druku dwustronnego, który ogranicza zużycie papieru.
Obniżenie kosztów eksploatacyjnych daje m.in. możliwość stosowania ekonomicznych, dużych pojemników z atramentem umożliwiających druk do 3.400 stron w rozdzielczości 4800 x 1200 dpi – co stanowi więcej niż mogą zaoferować porównywalne drukarki laserowe. Dodatkową korzyścią jest wyraźniejszy tekst oraz ostrzejsze i lepiej nasycone barwnie obrazy.
Pierwsze produkty z serii WorkForce ppojawia się na polskim rynku w połowie września 2011 r. Dodatkowe modele z obsługą PDL dla złożonych środowisk IT, w tym PCL6, PCL5c i Adobe PostScript 3 zapowiadane są na jesień tego roku.
„Linia WorkForce Pro to mocno konkurencyjna seria urządzeń dla biznesu: nowa nazwa, nowe podejście – zgodne ze strategią Engineered for Business – opiera się na wyborze, wydajności, oszczędności i ekologii” – powiedział Andrew Semple, kierownik business imaging w Epson Europe. “Wiemy, czego potrzebują firmy: wysokiej jakości, niezawodnych, funkcjonalnych, wydajnych i oszczędnych produktów. Wcześniej firmy musiały z czegoś rezygnować, ale z serią WorkForce Pro, mogą mieć to wszystko na raz.”
[1]Porównanie z 10 najlepszymi kolorowymi drukarkami laserowymi A4 i urządzeniami wielofunkcyjnymi sprzedawanymi we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii w czwartym kwartale 2010 według IDC. Koszt strony obliczany na postawie oficjalnej ceny dla kaset z tonerem i publikowanej we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii i Wielkiej Brytani w grudniu 2010 r.
Informacje o firmie Epson
Epson jest globalnym liderem w dziedzinie obrazowania i innowacji. Epson dąży do tego, by przekraczać oczekiwania klientów, tworząc kompaktowe, energooszczędne i precyzyjne technologie. Oferta produktów firmy obejmuje drukarki oraz projektory 3LCD do zastosowań biznesowych i domowych, a także inne urządzenia elektroniczne i ciekłokrystaliczne.
Grupa Epson, kierowana przez Seiko Epson Corporation z Japonii, zatrudnia na świecie ponad 80 tys. pracowników w 102 spółkach. Epson szczyci się stałym wkładem w globalną ochronę środowiska, a także w funkcjonowanie społeczności, w których działa.
Wizja środowiskowa 2050 – http://eco.epson.com
Epson Europe
Epson Europe BV z Amsterdamu to regionalna centrala grupy odpowiedzialna za Europę, Środkowy Wschód, Rosję i Afrykę. Zatrudniający 2400 pracowników oddział Epson Europe w roku fiskalnym 2009 osiągnął sprzedaż równą 1 875 milionom euro. www.epson-europe.com
Epson w Polsce
Według badań niezależnych audytorów rynku Epson w Polsce ma 16,5% udział w rynku popularnych drukarek atramentowych, 17,5% w rynku urządzeń wielofunkcyjnych (MFP). W zakresie projektorów WXGA w 2010 roku sprzedaż Epsona w Polsce wzrosła 4. krotnie. Epson ma 15% udział w sprzedaży projektorów w Polsce.
Dodatkowych informacji udzielają:
Epson Europe BV
Oddział w Polsce
Dorota Wódka-Kot
tel. (22) 375 75 16
e-mail: [email protected]
Internet: www.epson.pl
Obsługa Prasowa i PR:
INDALO Public Relations, ul. Grochowska 341/281A, 03-822 Warszawa
komórka: 501 772 619 [email protected]