Ośmioosobowe Jury przyzna Grand Prix oraz nagrody i wyróżnienia w każdej kategorii. Laureaci dostaną cenne nagrody rzeczowe ufundowane przez firmy Epson i Nikon, będą to m.in. aparaty Nikon D800, Nikon1 V1 i Coolpix 7100 oraz projektor Epson MG-850HD ze stacją dokującą do iPoda, drukarka Epson Stylus Photo R3000, drukarki Epson L800 z systemem stałego zasilania w atrament i drukarki Epson Stylus Photo P50.
regulamin konkursu: http://wkf.national-geographic.pl/
Konkurs organizowany jest od 2005 roku i uczestniczyło w nim dotychczas 50,5 tys. uczestników nadsyłając łącznie 343,5 tys. fotografii. Zainspirowane polskim konkursem, Towarzystwo National Geographic organizuje od 2006 r. międzynarodowy konkurs fotograficzny, w którym może wziąć udział każda lokalna edycja magazynu.
W Jury tegorocznej, ósmej już edycji konkursu zasiądą: Tomasz Tomaszewski, Piotr Andrews, Wojciech Franus, Tomasz Lazar, Grzegorz Leśniewski, Wiktor Sobolewski, Witold Jaworski i Martyna Wojciechowska, redaktor naczelna National Geographic Polska.
W tegorocznej edycji zdjęcia będzie można nadsyłać do 30 września 2012 r. w pięciu kategoriach: KRAJOBRAZ, LUDZIE, ZWIERZĘTA, FOTOREPORTAŻ oraz ŻYCIE NA 100% – nowej kategorii, której patronuje sponsor konkursu – firma PZU.
Laureaci konkursu otrzymają nagrody w postaci najwyższej jakości sprzętu fotograficznego, ufundowane przez firmy Epson i Nikon.
Nagroda dla zdobywcy GRAND PRIX: aparat Nikon D800 z obiektywem AF-S Nikkor 24-70 mm f/2,8G ED, projektor EPSON MG-850HD 3LCD do kina domowego ze stacją dokującą iPoda oraz profesjonalna drukarka fotograficzna A3+ Epson R3000.
Nagrody dla zdobywców PIERWSZEGO MIEJSCA w każdej kategorii: aparat Nikon 1V1 z obiektywem 1 Nikkor VR 10-30 MM F/3,5-5,6 oraz najnowsza drukarka fotograficzna EPSON L800 z unikalnym systemem stałego zasilania w atrament.
Nagrody za wyróżnione prace: aparat kompaktowy COOLPIX P7100 oraz drukarka fotograficzna EPSON P50.
Sponsorem konkursu i Patronem kategorii Życie na 100% jest firma PZU, zaś sponsorami nagród: EPSON i Nikon. Patroni medialni to National Geographic Channel, Radio Zet, Onet.pl, miesięcznik Foto i Empik. Partnerem technologicznym jest Visuality.
Informacje o firmie Epson
Epson jest globalnym liderem w dziedzinie obrazowania i innowacji. Epson dąży do tego, by przekraczać oczekiwania klientów, tworząc kompaktowe, energooszczędne i precyzyjne technologie. Oferta produktów firmy obejmuje drukarki oraz projektory 3LCD do zastosowań biznesowych i domowych, a także inne urządzenia elektroniczne i ciekłokrystaliczne.
Grupa Epson, kierowana przez Seiko Epson Corporation z Japonii, zatrudnia na świecie prawie 78 tys. pracowników w 99 spółkach. Epson szczyci się stałym wkładem w globalną ochronę środowiska, a także w funkcjonowanie społeczności, w których działa. http://global.epson.com
Epson Europe
Epson Europe BV z Amsterdamu to regionalna centrala grupy odpowiedzialna za Europę, Środkowy Wschód, Rosję i Afrykę. Zatrudniający 1.594 pracowników oddział Epson Europe w roku fiskalnym 2010 osiągnął sprzedaż 1.583 mln euro www.epson.eu
Wizja środowiskowa 2050 – http://eco.epson.com
Dodatkowych informacji udzielają:
Epson Europe BV
Oddział w Polsce
Dorota Wódka-Kot
tel. (22) 375 75 16
e-mail: [email protected]
Internet: www.epson.pl
Dorota Wódka-Kot
Obsługa Prasowa i PR:
INDALO Public Relations, ul. Grochowska 341/281A, 03-822 Warszawa
komórka: 501 772 619 [email protected]