Lipiec 2011 r. — Odwiedzający plażowe miasteczko Nikona będą mogli testować lustrzanki oraz aparaty kompaktowe Nikon, robiąc pamiątkowe zdjęcia z wakacji. Na miejscu będzie można się także przekonać, że doskonałe zdjęcia można szybko i prosto drukować samodzielnie nawet na plaży – na fotograficznych drukarkach Epson Stylus Photo seria PX.
Z myślą o fotografowania najmłodszych, zaaranżowano plac zabaw z huśtawkami i zjeżdżalniami. A w ramach akcji „JESTEM BEZPIECZNY” hostessy Nikona będą rozdawały dzieciom specjalne opaski na rękę, z miejscem na numer telefonu do opiekuna.
Partnerem plażowej akcji promocyjnej jest firma Epson, jej organizatorem – Nikon, a za realizację działań odpowiada agencja Maann 66 Promocja i Reklama.
Informacje o firmie Epson
Epson jest globalnym liderem w dziedzinie obrazowania i innowacji. Epson dąży do tego, by przekraczać oczekiwania klientów, tworząc kompaktowe, energooszczędne i precyzyjne technologie. Oferta produktów firmy obejmuje drukarki oraz projektory 3LCD do zastosowań biznesowych i domowych, a także inne urządzenia elektroniczne i ciekłokrystaliczne.
Grupa Epson, kierowana przez Seiko Epson Corporation z Japonii, zatrudnia na świecie ponad 80 tys. pracowników w 102 spółkach. Epson szczyci się stałym wkładem w globalną ochronę środowiska, a także w funkcjonowanie społeczności, w których działa.
Wizja środowiskowa 2050 – http://eco.epson.com
Epson Europe
Epson Europe BV z Amsterdamu to regionalna centrala grupy odpowiedzialna za Europę, Środkowy Wschód, Rosję i Afrykę. Zatrudniający 2400 pracowników oddział Epson Europe w roku fiskalnym 2009 osiągnął sprzedaż równą 1 875 milionom euro. www.epson-europe.com
Dodatkowych informacji udzielają:
Epson Europe BV
Oddział w Polsce
Dorota Wódka-Kot
tel. (22) 375 75 16
e-mail: [email protected]
Internet: www.epson.pl
Obsługa Prasowa i PR:
INDALO Public Relations, ul. Grochowska 341/281A, 03-822 Warszawa
komórka: 501 772 619 [email protected]