w

Elektryfikacja nabiera tempa. Audi i Polskie Stowarzyszenie Nowej Mobilności o kondycji rynku pojazdów elektrycznych w PolsceDostęp tylko dla zalogowanych

Rosnąca sprzedaż samochodów elektrycznych i hybrydowych plug-in, rozwój technologiczny i dostępność modeli oraz zmiany w świadomości kierowców – to główne wnioski ze wspólnej konferencji prasowej marki Audi i Polskiego Stowarzyszenia Nowej Mobilności, która odbyła się w Audi City Warszawa. 

Na wspólnej konferencji Audi i Polskiego Stowarzyszenia Nowej Mobilności podkreślono, że rynek elektromobilności w Polsce wyraźnie dojrzewa, a kierowcy coraz świadomiej wybierają auta elektryczne i hybrydowe.

Dalsza część tekstu

jest dostępna m.in. dla zarejestrowanych dziennikarzy.

Masz konto?

Nie jesteś zarejestrowany?

Dlaczego rzecznikom i biurom prasowym rekomendujemy ukrywanie informacji prasowych? By dodawane teksty pozostawały niewidoczne dla wyszukiwarek i osób postronnych, co zwiększa szanse na ich wykorzystanie przez zarejestrowane redakcje.

     

Napisane przez Audi

Pięć stuleci sztuki kobiet. Pierwsza tak przekrojowa prezentacja w Polsce. Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie otwiera wystawę „Kwestia kobieca 1550 – 2025”, Audi jest patronem wydarzeniaDostęp tylko dla zalogowanych

Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso. Najdroższa kawa w Zakopanem. Najnowsza analiza