Celem kampanii rekomendacji nowej linii marki Palmolive jest bezpośrednie zaprezentowanie produktów grupie konsumentów, zbadanie opinii na ich temat, spowodowanie szczerych rekomendacji, a tym samym budowanie świadomości marki.
Nowa linia kosmetyków Palmolive została zainspirowana tradycjami indyjskiej Ajurwedy – najstarszego systemu medycznego i filozoficznego. Trzy rodzaje i zapachy produktów z linii odpowiadają trzem rytuałom: Energy (energia), Joyous (radość) i Tranquility (spokój). Wyjątkowy skład produktów został wzbogacony naturalnymi ekstraktami indyjskiego pochodzenia oraz delikatną, orientalną kompozycją zapachową.
Uczestniczki kampanii otrzymują w „Paczce Ambasadorki” żel pod prysznic Palmolive Ayurituel Energy oraz mydło w płynie Palmolive Ayurituel Joyous, a również szerokie informacje o produktach oraz materiały dla swoich znajomych. Jest wśród nich 17 próbek żelu pod prysznic i 17 kuponów rabatowych do drogerii Rossmann na dowolny żel pod prysznic z serii Palmolive Ayurituel. Ulotki przekazane Ambasadorkom marki informują o specyfice i działaniu tychże produktów oraz o filozofii przyświecającej powstaniu linii produktów. Kampania umożliwia producentowi poznanie szczerych opinii konsumentek oraz ich znajomych. Podczas trwania kampanii uczestniczki dyskutują na forum o produktach, a ich wypowiedzi są dostępne on-line.
Ambasadorki biorą również udział w badaniu, które stanowi podstawę stworzenia raportu dla producenta. Raport będzie zawierał informacje o ogólnej ocenie produktów, ich zapachu, konsystencji, opakowaniach, a również o poziomie satysfakcji z używania kosmetyków Palmolive Ayurituel, zachowaniach i intencjach zakupowych, powodach wyboru kosmetyków do ciała. Raporty powstające w wyniku kampanii Streetcom są niezwykle cenioną przez marketerów, unikatową formą badań opinii niż inne istniejące na rynku metody. Narzędzie jest wyjątkowe, gdyż łączy cechy badania ilościowego i jakościowego, prowadzonego na dużej próbie. Może stanowić świetną alternatywę dla innych badań, dając nieporównywalne do nich efekty.