w

Ekspercki profil na Facebooku i nowa odsłona biura prasowego

Nowy profil w serwisie społecznościowym Facebook różni się od dotychczasowych ,,fan page’y miejskich”, na których firma prezentuje głównie codzienne oferty produktów i usług z wysokimi rabatami – Na MyDeal Media użytkownicy Facebooka znajdą najświeższe informacje z rynku zakupów grupowych w Polsce i na świecie oraz dotyczące serwisu MyDeal.pl – powiedział Adam Kaliszewski, rzecznik MyDeal.pl – Wszystkich, zarówno przedstawicieli mediów, jak i osoby interesujące się szeroko pojętym e-commerce, zapraszamy do odwiedzenia strony i do dyskusji.

Odświeżone zostało również biuro prasowe firmy. – Wprowadziliśmy nowe funkcje, które ułatwią dostęp do najnowszych informacji o MyDeal.pl oraz kontakt z naszą firmą wyjaśnił Adam Kaliszewski. Dziennikarze mają też oczywiście możliwość zapisania się na listę mailingową, co umożliwi przesyłanie komunikatów prasowych bezpośrednio na ich adresy mailowe.

W ramach działań w mediach społecznościowych, MyDeal.pl jest obecny także na Twitterze i Blipie. Na mikroblogach serwis zamierza skoncentrować się na przekazywaniu ciekawych informacji rynkowych i e-commercowych, zamiast jak do tej pory umieszczać tam komunikaty o codziennych ofertach. Na Facebooku firma prowadzi 11 profili miejskich, profil główny oraz poświęcony podróżom – MyDeal Podróże. Od listopada na fan page’u głównym ruszy drugi etap rekrutacji na stanowisko Testera Jakości Deali, którego zadaniem będzie wypróbowywanie ofert proponowanych przez serwis oraz ocena ich jakości.

Avatar photo

Napisane przez Kaliszewski Adam

Hotel Guidebook 2011

Kupno mieszkania w TBS