Nowy profil w serwisie społecznościowym Facebook różni się od dotychczasowych ,,fan page’y miejskich”, na których firma prezentuje głównie codzienne oferty produktów i usług z wysokimi rabatami – Na MyDeal Media użytkownicy Facebooka znajdą najświeższe informacje z rynku zakupów grupowych w Polsce i na świecie oraz dotyczące serwisu MyDeal.pl – powiedział Adam Kaliszewski, rzecznik MyDeal.pl – Wszystkich, zarówno przedstawicieli mediów, jak i osoby interesujące się szeroko pojętym e-commerce, zapraszamy do odwiedzenia strony i do dyskusji.
Odświeżone zostało również biuro prasowe firmy. – Wprowadziliśmy nowe funkcje, które ułatwią dostęp do najnowszych informacji o MyDeal.pl oraz kontakt z naszą firmą – wyjaśnił Adam Kaliszewski. Dziennikarze mają też oczywiście możliwość zapisania się na listę mailingową, co umożliwi przesyłanie komunikatów prasowych bezpośrednio na ich adresy mailowe.
W ramach działań w mediach społecznościowych, MyDeal.pl jest obecny także na Twitterze i Blipie. Na mikroblogach serwis zamierza skoncentrować się na przekazywaniu ciekawych informacji rynkowych i e-commercowych, zamiast jak do tej pory umieszczać tam komunikaty o codziennych ofertach. Na Facebooku firma prowadzi 11 profili miejskich, profil główny oraz poświęcony podróżom – MyDeal Podróże. Od listopada na fan page’u głównym ruszy drugi etap rekrutacji na stanowisko Testera Jakości Deali, którego zadaniem będzie wypróbowywanie ofert proponowanych przez serwis oraz ocena ich jakości.