w , ,

“E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci.” – książka od…

Ponad 130 stron na temat email marketingu, obszerna teoria i praktyka w formie mini-wykładów dla każdego – tak najkrócej można opisać książkę “E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci” napisaną przez ekspertów GetResponse i wydaną przez wydawnictwo Helion.

Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, opublikowali w wydawnictwie Helion książkę poświęconą najpopularniejszym zagadnieniom z zakresu email marketingu –“E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci”. Jest to kompendium wiedzy, które w dziesięciu mini-wykładach wprowadza czytelnika w świat marketingu opartego na wiadomościach email oraz pozwala zgłębić jego tajniki i zwiększyć poziom zaawansowania prowadzonych kampanii.

Książka dedykowana jest zarówno marketerom i przedsiębiorcom rozpoczynającym prowadzenie kampanii email marketingowych oraz tym, którzy chcą pogłębić zdobytą już wiedzę i doświadczenie lub szukają inspiracji do zwiększenia efektywności prowadzonych działań.

Z lektury książki można dowiedzieć się m.in. jak:

  • budować listę odbiorców
  • poprawnie planować kreacje newslettera
  • planować strategię i dobierać narzędzia
  • mierzyć efektywność prowadzonych działań
  • dbać o wysoką dostarczalność wysyłanych mailingów
  • stosować segmentację odbiorców
  • integrować prowadzone kampanie z social media
  • planować działania email marketingowe na urządzenia mobilne

Autorami książki są Maciej Ossowski i Piotr Krupa, którzy dzielą się w publikacji doświadczeniami oraz tym czego nauczyli się o email marketingu przez ostatnie lata pracy w GetResponse.

Maciej Ossowski, dyrektor działu edukacji w GetResponse. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego oraz studiów podyplomowych na kierunku marketing internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Redaktor naczelny EmailMarketing.pl oraz publicysta współpracujący z czołowymi serwisami marketingowymi i magazynami branżowymi. Aktywny działacz polskich i międzynarodowych organizacji branżowych: MAAWG, Email Experience Council, Email Sender and Provider Coalition czy IAB Polska. Wykładowca na Uniwersytecie Konwersji CENEO, prelegent wielu konferencji branżowych. Pracuje m.in. dla takich klientów GetResponse jak: Carrefour Polska, Pernod Ricard Polska, MyDeal.pl.

Piotr Krupa, koordynator ds. PR w GetResponse. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Certyfikatu London School of Public Relations. Jeden z autorów bloga EmailMarketing.pl, publicysta współpracujący z czołowymi serwisami i magazynami marketingowymi oraz e-commerce. Jest odpowiedzialny za komunikację marketingową GetResponse, w szczególności za kontakty z mediami, przygotowywanie badań i raportów oraz komunikację w obszarze mediów społecznościowych.

Książka kosztuje 34,90 zł i jest dostępna w formie ebooka oraz wersji papierowej. Można ją kupić w księgarni internetowej wydawnictwa Helion – helion.pl/ksiazki/e-mail-marketing-10-wykladow-o-skutecznej-promocji-w-sieci-piotr-krupa-maciej-ossowski,emailm.htm
 

Avatar photo

Napisane przez Piotr Krupa

Odnawialne źródła energii w mediach: dzieje się

Świąteczna propozycja firmy Wader-Woźniak