Dynamiczny rozwój i wychodzenie naprzeciw potrzebom klientów znalazły odzwierciedlenie w liczbach. Sieć bardzo dobrze radzi sobie w czasie kryzysu, który dotknął także branżę handlową. Warto podkreślić, że powierzchnia handlowa sklepów sieci E.Leclerc została utrzymana na tym samym poziomie co w poprzednim roku i wynosi 125 667 metrów kwadratowych.
W porównaniu z dwoma pierwszymi kwartałami 2011 roku, liczba klientów wzrosła z 25 988 381 osób do 26 408 684 osób w pierwszych sześciu miesiącach 2012 roku. Daje to wzrost liczby robiących zakupy w 40 sklepach sieci o 1,62%. Całkowite obroty E.Leclerc w porównaniu z 1 253 349 000 złotych w analogicznym okresie 2011 roku wyniosły 1 343 821 000 złotych co daje wzrost aż o 7% i jest bardzo dobrym wynikiem na polskim rynku branży handlowej.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że z roku na rok klienci coraz częściej wybierają nasze sklepy. – mówi Jean Philippe Magre, prezes zarządu E.Leclerc Polska. Ten bardzo dobry wynik cieszy nas tym bardziej, że sieć E.Leclerc wykazuje duży wzrost obrotów mimo słabnącej koniunktury w całej Europie.
W analizowanym okresie, sieć poza wyraźnym wzrostem wyników finansowych, została również laureatem prestiżowej nagrody branży retail i FMCG, Retailer of the Year 2011 w kategorii Hipermarket. Jest ona kolejnym potwierdzeniem prawidłowego kierunku i dynamizmu rozwoju sieci.