w ,

E-learning spełnia oczekiwania Polaków

Zapytani o czynniki, które decydują o wyborze kursu nauki języka obcego, respondenci wskazali jako kluczową atrakcyjną cenę – takiej odpowiedzi udzieliło aż 44% badanych. Ponad jedna trzecia Polaków (37%) uważa, że liczy się dostępność, czyli możliwość korzystania z kursu w miejscu zamieszkania. Podobna grupa (34%) wskazuje na elastyczność, czyli możliwość uczestnictwa w kursie w dogodnym czasie, jako istotny czynnik.

Inne ważne aspekty wskazane przez badanych to wsparcie nauki poprzez kontakt z native speakerami – ten czynnik wymienił co trzeci badany. Z kolei dostęp do nowoczesnych, multimedialnych pomocy naukowych ważny jest dla 23% respondentów.

Wyniki te wskazują, że zmienia się model nauczania języków. Respondenci oczekują, że oferta kursu da się łatwo dopasować do indywidualnych potrzeb i możliwości. Te oczekiwania spełniają kursy on-line, które pozwalają na idealne dopasowanie do własnego harmonogramu i nie determinują miejsca, w którym odbywa się nauka. Mają też znacząco niższe ceny niż kursy tradycyjne, a mogą oferować  równie dobry poziom merytoryczny: kontakt z native speakerami, multimedialne pomoce naukowe i skuteczne metody nauczania.

W XXI wieku możemy korzystać z rozmaitych udogodnień społeczeństwa informacyjnego. Postępująca cyfryzacja obejmuje też proces nauczania: e-booki oraz e-learning to dziś już standard. Ucząc języków obcych on-line, jesteśmy w stanie zapewnić klientom dostęp do najwyższej jakości usługi bez konieczności wychodzenia z domu. MultiKurs oferuje w pełni multimedialne kursy, z wykorzystaniem filmów, animacji i gier, które służą jako rozbudowane opcje utrwalania materiału. Od klienta zależy, jak, gdzie i kiedy będzie się uczył. My dbamy o to, by zapewnić dobry system nauki, sprawdzoną metodologię i wsparcie native-speakerów – mówi Karolina Sobocińska z platformy MultiKurs.

Elastyczny czas uczestnictwa ma znaczenie zwłaszcza dla mieszkańców dużych miast – niemal połowa badanych z miast powyżej 500 tys. mieszkańców wskazała ten czynnik jako istotny przy wyborze kursu. Z kolei mieszkańcy niewielkich miast do 100 tys. mieszkańców oraz wsi za równie istotny jak atrakcyjna cena czynnik uznają możliwość korzystania z kursu w miejscu zamieszkania – wskazuje go 41% respondentów. Platformy e-learningowe odpowiadają oczekiwaniom obu grup. Pozwalają zabieganym mieszkańcom dużych miast znaleźć czas na naukę mimo napiętego planu dnia. Nie dyskryminują też mieszkańców wsi, do których dociera zazwyczaj ograniczona oferta tradycyjnych kursów. Zdalne formy nauki pozwalają na zniesienie barier i zrównanie szans.

Avatar photo

Napisane przez ebobowska

BNP Paribas Real Estate Polska rozbudowuje dział Advisory

Comarch Optima i Graphcom w Makro