Musztarda Stołowa Firmy Roleski otrzymała wyróżnienie w kategorii "Majonezy, ketchupy, musztardy", natomiast w grupie sosów mokrych do zaszczytnego grona najlepszych produktów FMCG trafił Sos Tatarski.
Konkurs "Złoty Paragon", którego pomysłodawcą i organizatorem jest miesięcznik branżowy "Hurt&Detal" to konkurs, w którym czytelnicy gazety, w większości właściciele sklepów spożywczych i drogeryjnych, wybierają produkty i usługi wywierające szczególny wpływ na rozwój handlu detalicznego w Polsce. Do tegorocznej edycji zgłoszono ponad 350 produktów w 55 kategoriach. Dodatkowo o nagrodę mogły się ubiegać firmy, oferujące – w opinii Kupców – najlepsze usługi dla detalu.
Podczas finałowej Gali, która odbyła się 24 maja w Teatrze Kamienica w Warszawie, wręczono statuetki i wyróżnienia 150 najpopularniejszym i najlepiej rotującym na rynku produktom – wśród nich znalazły się też produkty pod marką Roleski.Konkurs przebiegał pod nadzorem instytutu badawczego TNS Polska a w badanie przeprowadzono na podstawie wyników 651 prawidłowo wypełnionych ankiet, pochodzących ze wszystkich formatów sklepów z całego kraju.