Sieć PayUp obejmuje prawie 5.000 aktywnych terminali elektronicznych, które są dostępne na terenie całej Polski w supermarketach, sklepach spożywczych (w tym Delikatesy Centrum i część sklepów sieci ABC) oraz kioskach. Doładowania easyCALL.pl już wcześniej były dostępne w sieciach Moje Doładowania i PayTel, których terminale można znaleźć w kasach sklepów i na stacjach benzynowych. W sumie sieć dystrybucji doładowań elektronicznych easyCALL.pl liczy obecnie ponad 10.000 punktów sprzedaży. Umożliwiają one klientom operatora zasilenie swojego konta w tradycyjny sposób, nie przez internet.
Zakupiony kod można wykorzystać do dzwonienia z telefonu stacjonarnego lub komórki z każdego miejsca na świecie. Wystarczy wybrać numer dostępowy dla kraju, w którym obecnie się znajdujemy. W Polsce ten numer to: 800 909 404 (z telefonów stacjonarnych) lub 22 2443955 (z telefonów komórkowych). Numery dla innych krajów można sprawdzić klikając na link: https://www.easycall.pl/kontakt.html#. Po połączeniu głos lektora poprosi nas o podanie numeru naszego konta w easyCALL.pl, a następnie wykupionego kodu dostępu. Następnie wystarczy już tylko wybrać numer kierunkowy kraju oraz żądany numer docelowy, np.: np: 44 870 774 27 00. Dla połączeń do Polski: 48 + numer kierunkowy miasta + żądany numer docelowy, np: 48 22 427 50 50. Cena połączeń w Polsce i zagranicą (m.in. w USA, UK, Niemcy) z numeru dostępowego na komórki to 8 groszy brutto za minutę, z sekundowym naliczaniem rozmów. Dzwoniąc z numeru dostępowego 800 909 404 zapłacimy 25 groszy brutto za minutę.
Kod doładowujący można też wpisać w panelu administracyjnym easyCALL – po zalogowaniu się przez internet na swoje konto – co spowoduje jego zasilenie wykupioną sumą. Warto pamiętać, że mając doładowane konto w easyCALL.pl również możemy dzwonić za pomocą numeru dostępowego. Wystarczy, że po połączeniu z numerem dostępowym i podaniu numeru naszego konta, wpiszemy osobisty kod dostępu do konta (PIN) zamiast zakupionego kodu doładowującego.
Dodatkowe informacje
easyCALL.pl SA to spółka telekomunikacyjna, która oferuje profesjonalne i nowoczesne rozwiązania w zakresie połączeń telefonicznych i internetowych. Najważniejsze obszary działania firmy to: telefonia internetowa (easyCALL.pl – najpopularniejsza w Polsce marka telefonii internetowej; PalPhone – tanie połączenia telefoniczne dla użytkowników Facebooka), telefonia stacjonarna i dostęp do internetu (ekotel), a także call center dla firm (easyKONTAKT). Swoje usługi firma świadczy w oparciu o platformę easyCALL.pl, która jest najpopularniejszym rozwiązaniem w zakresie telefonii internetowej w Polsce, z ponad 250 tys. użytkowników. Platforma umożliwia realizowanie połączeń przez komputer, zwykłe telefony stacjonarne oraz telefony IP, numery dostępowe w kraju i zagranicą. Ponadto oferuje szereg zaawansowanych usług dodanych, jak fax2mail, wideorozmowy, telekonferencje, call center. Platforma easyCALL.pl pozwala też mniejszym operatorom na wdrożenie w swoich sieciach nowoczesnej telefonii cyfrowej, na zasadzie outsourcingu. easyCALL SA jest notowany na rynku New Connect od 14/04/2011. Więcej informacji: www.easyCALL.pl.