Narzędzia, którymi dysponuje Streetcom, pozwalają promować produkty z różnych branż i w wiarygodny sposób badać je, poznając opinie szerokiej grupy konsumentów. Raporty powstające w wyniku kampanii są niezwykle cenioną przez marketerów, unikatową i efektywniejszą formą badań opinii niż inne istniejące na rynku metody. Narzędzie jest wyjątkowe, gdyż łączy cechy badania ilościowego i jakościowego, prowadzonego na dużej próbie. Może stanowić świetną alternatywę dla innych badań, dając nieporównywalne do nich efekty.
„W 2011 roku zrealizowaliśmy nasze cele marketingowe i sprzedażowe. Uważam, że prokliencka i prosprzedażowa strategia, wdrażana przez Streetcom konsekwentnie przez ostatnie lata, daje satysfakcjonujące efekty. Pomimo atmosfery na rynku i wszechobecnej groźby kryzysu, nasz biznes rośnie i rozwija się. Dzięki rozwojowi mediów społecznościowych wzrasta potrzeba personalizacji przekazu. Ten trend idealnie wpisuje się w działania Streetcom, który dociera do wyselekcjonowanego konsumenta z produktem do testowania i prośbą o cenną opinię. Marketing szeptany i rekomendacji to najprężniej rozwijające się obszary, a również świetna metoda promocji, także dla firm o średnich budżetach, nawet w trudniejszych czasach.” – mówi Matylda Szymalska, Prezes Zarządu Streetcom Polska.
W 2011 roku wzrosła ilość przeprowadzonych przez Streetcom kampanii. Ich średnia wartość zwiększyła się o 25%. Streetcom rozwinął współpracę ze wszystkimi kluczowymi klientami, m.in. P&G i Nestle. Poszerzył również grupę klientów o kilkunastu nowych producentów, wśród których znalazły się między innymi firmy: LG, Kompania Piwowarska czy Maspex. W minionym roku przeprowadzono wiele innowacyjnych kampanii, np. dla sprzętu RTV i AGD, usług bankowych. Firma konsekwentnie udowadnia tezę, że nie ma żadnych ograniczeń produktowych dla prowadzenia kampanii rekomendacji.
Agencja, oprócz kluczowych działań offline, rozwija wciąż swoją aktywność w sieci i prowadzi działania interaktywne. Połączenie tych możliwości pozwala na prowadzenie unikatowych na rynku kampanii promocyjnych. Baza ekspertów Streetcom stanowi pokaźne medium społecznościowe, liczące ponad 200 000 konsumentów. Fanpage Streetcomu w 2011 roku znalazł się na liście najbardziej interaktywnych stron na Facebooku.
W związku z dbałością o najwyższą jakość swojego serwisu, firma zainwestowała również w rozwój zespołu. Zwiększyła zatrudnienie o 40%. Rozwinął się przede wszystkim dział obsługi klienta, ale także sprzedaży oraz powstał nowy dział komunikacji.
Streetcom rozwija działania na nowych rynkach, jako pierwsza agencja marketingu rekomendacji. Po wejściu na Litwę, rozpoczął działalność na Węgrzech i obecnie przygotowuje się do ekspansji na kolejne kraje.