„Sprzedaż w pierwszym kwartale została zdeterminowana nieco lepszymi niż rok wcześniej wynikami dwóch pierwszych miesięcy oraz dobrym rezultatem marca. Przyrost sprzedaży Grupy w tym miesiącu osiągnął 27 %. Niesatysfakcjonujące nas wyniki w pierwszej połowie kwartału były konsekwencją dynamicznych wyprzedaży w segmencie modowym, jakie miały miejsce w końcówce 2011 roku. W konsekwencji sprzedaż kolekcji jesienno-zimowej nastąpiła znacznie szybciej. W momencie wprowadzenia do sieci sklepów, bardzo dobrze przyjętej kolekcji wiosenno-letniej, przywrócona została pożądana dynamika sprzedaży w części modowej. Część dyskontowa zrealizowała zakładane poziomy sprzedaży w przeciągu całego okresu” – powiedział Bogusz Kruszyński, Prezes Zarządu Redan S.A.
W sieci dyskontowej poziom sprzedaży w marcu 2012 r. wyniósł 17,6 mln zł, co oznacza wzrost o 22% r/r. W całym pierwszym kwartale osiągnął wartość 43,5 mln zł – wzrost o 18 % r/r. Wartość sprzedaży sieci modowej w marcu wyniosła 16,3 mln zł, czyli o 34% więcej niż rok wcześniej, a w pierwszym kwartale 43,2 mln zł, co dało wzrost o 9 %.
Na koniec I kwartału 2012 roku sieć Textilmarket składała się z 258 sklepów o łącznej powierzchni 57,1 tys. m2, co oznacza przyrost o 52 placówki r/r. Natomiast ilość sklepów należących do sektora fashion wzrosła ze 196 do 218, a ich powierzchnia z 27,5 tys. m2 do 34,0 tys. m2. Na koniec I kwartału 2012 r. Grupa Redan posiadała więc łącznie 476 sklepów, czyli o 18% więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. „Rozwój sieci sprzedaży postępuje zgodnie z założoną strategią, zarówno w części dyskontowej, jak i modowej” – skomentował Bogusz Kruszyński, Prezes Zarządu Redan S.A.