Spotkanie, zorganizowane przez Europejską Fundację SPA odbędzie się ostatniego – trzeciego dnia targów, czyli 5 października w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Gościem specjalnym konferencji będzie Jean-Guy de Gabriac – jeden z najbardziej znanych konsultantów SPA na świecie.
SPA postrzegane jest jako idealny sposób na relaks, regenerację sił witalnych oraz poprawę zdrowia i kondycji organizmu. W Polsce powstaje coraz więcej ośrodków oferujących całą gamę zabiegów, różnorodnych pakietów, które spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.
Początkowo ośrodki SPA powstawały przede wszystkim w kurortach od wieków słynących z wodolecznictwa, takich jak Ciechocinek, Inowrocław czy Kudowa. Dziś coraz więcej hoteli decyduje się na urozmaicenie swojej oferty o zabiegi SPA & Wellness. Swoje portfolio rozszerzają również ośrodki konferencyjne, które po zakończeniu spotkań biznesowych proponują swoim gościom wypoczynek i relaks w saunie, podczas masażu czy zabiegów upiększających. Aby jednak biznes SPA był opłacalny, niezbędna jest wiedza i przemyślana strategia. Swoimi doświadczeniami na ten temat, z uczestnikami V Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2012, podczas konferencji SPA & hotel 2012, podzielą się eksperci Europejskiej Fundacji SPA.
Jak zarobić na SPA?
Konferencja rozpocznie się o godzinie 10:00 w sali konferencyjnej B na I piętrze. Pierwszy panel, prowadzony przez Annę Koreńczuk – kierownika Studiów Podyplomowych SPA & Wellness w Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku, a także konsultanta SPA, eksperta branżowego portalu spa-info.pl i audytora obiektów SPA, dotyczyć będzie tendencji rynkowych i koniunktury SPA w naszym kraju. Podczas spotkania zaprezentowane zostaną badania dotyczące wielkości i potencjału polskiego rynku hotelowego SPA.
Drugi panel konferencji, zatytułowany „SPA w hotelu – generator strat czy zysków?” poprowadzą: Arkadiusz Dawidowski – wiceprezes ForSpa, konsultant rynku SPA, autor wielu koncepcji obiektów SPA, w tym m.in.: Głęboczek Vine Resort & SPA, Hotelu Czarny Potok, Podkowa Waters SPA, Mirosław Włosik – specjalista z dziedziny marketingu i zarządzania, współzałożyciel, a także wspólnik Hotel Consulting Group i HCG Inwestycje oraz Anita Bajdalska – właścicielka firmy Manager SPA, certyfikowany manager SPA ISPA, dyrektor SPA Hotelu Aquarius SPA ***** w Kołobrzegu. Eksperci opowiedzą o roli sprzedaży detalicznej w SPA, a także o najczęstszych błędach popełnianych przy projektowaniu i opracowywaniu strategii hotelu SPA i sposobach na ich uniknięcie. Ponadto prelegenci zdradzą tajniki efektywnego zarządzania.
Ostatni panel konferencji poświęcony będzie marketingowi obiektów SPA. O tym jak zwiększyć obroty, na podstawie najlepszych światowych metod i praktyk, opowie gość specjalny Jean-Guy de Gabriac – CEO Tip Touch International, jeden z najbardziej znanych francuskich konsultantów SPA na świecie, współtwórca Europejskiej Konwencji SPA w Londynie oraz członek jury World SPA Awards. Zasady i techniki wielokanałowego e-marketingu i PR wyjaśni z kolei Arkadiusz Widawski – redaktor naczelny pierwszego magazynu poświęconego marketingowi w Internecie "Online Marketing Polska", konsultant ds. e-marketingu i twórca kongresów e-marketingowych.
Informacje praktyczne
Chętni do udziału w konferencji „SPA & hotel 2012” powinni przede wszystkim dokonać rejestracji na miejscu lub on-line na targi WorldHotel 2012. Rejestracja on-line za pośrednictwem strony www.worldhotel.pl/rejestracja zwalnia z opłaty za bilet wstępu na targi.
Na samą konferencję również obowiązują wcześniejsze zapisy poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na www.worldhotel.pl. Udział w spotkaniu jest płatny. Opłata za udział w konferencji obejmuje: materiały konferencyjne, certyfikat potwierdzający uczestnictwo oraz przerwę kawową. Osoby, które zgłoszą się na konferencję do 31 sierpnia, otrzymają 20% rabatu. Zgłoszenia można nadsyłać do 1 października.
Więcej informacji można znaleźć na stronie targów www.worldhotel.pl.