Ubrania marki Dickies to przede wszystkim solidne ciuchy skierowane do fanów kultury miejskiej, skateboardingui motoryzacji. Na sezon jesień-zima 2011/12 firma proponuje t-shirty o klasycznym kroju, wykonane ze 100% bawełny, która ogrzeje męskie ciała w nadchodzące chłodne wieczory.
Nadruki na koszulkach to przede wszystkim klasyczne logo marki w różnych wersjach graficznych i kolorystycznych. W grafikach przemycone zostały również informacje podkreślające wysoką jakość ubrań Dickies, miłość do motoryzacji czy skateboardingu. Uwielbienie do deski pokazane zostało u Dickiesa poprzez kolaborację ze znaną w środowisku skateboarderów amerykańską marką Spitfire. T-shirty w kolorze czarnym i czerwonym przedstawiające „ognistą buzię” Spitfire dostępne są już w ofercie polskiego dystrybutora.
Na chłodniejsze dni na pewno sprawdzi się granatowo-biała bluza „Joey” wykonana w 80% z bawełny i w 20% z poliestru i klasyczna czarna bluza z kapturem „Colby”, zapinana na suwakz emblematem „D” na lewej piersi. Krój obydwu bluz utrzymany jest w stylu klasycznych kurtek baseballowych, które właśnie
w tym sezonie powracają do mody.
W jesiennej ofercie polskiego przedstawiciela Dickies znalazły się też idealne na tę porę roku kurtki przeciwdeszczowe – utrzymane w odcieniach szarości i wykonane z lekkich, oddychających materiałów.
Nowa kolekcja Dickies jest już dostępna w ofercie polskiego dystrybutora i w sklepie www.livinlow.pl,
a niebawem pojawi się także we współpracujących sklepach internetowych i tradycyjnych.
Ceny t-shirtów zaczynają się od 99 zł, a bluzy są dostępne w cenach od 189 zł.