Mechanizm loterii jest bardzo prosty – wystarczy zakupić jedno opakowanie Dużego Budyniu lub Galaretki Delecta o dowolnym smaku oraz dokonać prawidłowego zgłoszenia SMS-em, wraz z podaniem numeru paragonu. Codziennie losowana będzie jedna nagroda o wartości 1000 zł, a raz – w każdym miesiącu trwania promocji – nagroda główna w wysokości 25 tys. zł. Łączna pula nagród sięga ponad 100 tys. złotych. Podstawą do odebrania nagrody będzie przedłożenie dowodu zakupu produktu.
Promocja ma charakter ogólnopolski, a jej zasady zostały zakomunikowane na opakowaniach deserów, biorących udział w loterii, oraz na materiałach POS – plakatach i toperach, przygotowanych dla punktów sprzedaży. Mechanizm promocji oraz grafikę ogłoszeń opracowała łódzka agencja Smolar, która odpowiada także za prawidłowy przebieg loterii.
Celem zaplanowanych działań jest wzrost rotacji deserów Delecty w kluczowym okresie sprzedażowym – poprzedzającym Boże Narodzenie. Kategoria deserów jest jednym z głównych segmentów rynku, na którym operuje Delecta. Udziały marki w tej kategorii wynoszą aktualnie 15,5%*, co daje Delekcie 3 pozycję. W okresie przedświątecznym odnotowywany jest wzrost popytu, wynikający z faktu szerszego stosowania budyniów i galaretek, nie tylko jako samodzielnych deserów, ale także dodatków do świątecznych deserów.
* dane wg. AC Nielsen udziały wartościowe dla deserów tradycyjnych MAT JJ’11
***
Asortyment deserów Delecta, biorących udział w promocji:
Duży Budyń w 6 smakach: śmietankowym, waniliowym, czekoladowym, krówka, malinowym i wiśniowym.
Galaretki w 10 smakach: truskawkowym, wiśniowym, pomarańczowym, cytrynowym, agrestowym, brzoskwiniowym, gruszkowym, czarnej porzeczki, malinowym i owoców leśnych.
Szczegóły oferty na www.delecta.pl
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:
Agnieszka Rudek, Kolterman Media Communications
tel. (12) 631 94 00, tel. kom. 0 510 081 203,
e-mail: [email protected]