EGO jest kolejnym po iAM tytułem wydanym przez Yellow Hat. Pierwszy magazyn dla kobiet – iAM – miał premierę we wrześniu. Na iTunes właśnie został udostępniony trzeci numer magazynu.
– Jesteśmy zgranym zespołem osób, który chce wziąć aktywny udział w cyfrowej rewolucji mediów. W trzy miesiące upewniliśmy się, że naprawdę działa nasz innowacyjny model biznesowy – sprawdzony w naszym pierwszym magazynie iAM przeznaczonym wyłącznie na tablety – a opierający się na dystrybucji wartościowych treści bezpłatnie dla konsumenta. Wprowadzamy więc kolejny, tym razem męski tytuł, oraz planujemy kolejny na pierwszy kwartał 2013 roku – komentuje Sławomir Szymański, wydawca magazynu i Prezes Zarządu z Yellow Hat. W pierwszym kwartale 2013 roku spółka zamierza wprowadzić na rynek kolejny, trzeci już tytuł dedykowany na tablety.
Redaktorem naczelnym magazynu „EGO“ jest Piotr Dunaj, dziennikarz z wieloletnim doświadczeniem. Ostatnio pełnił funkcję redaktora prowadzącego i szefa działu „Lifestyle“ w polskiej edycji magazynu „Top Gear“. Wcześniej przez wiele lat był związany z Wydawnictwem Bauer i działem pism telewizyjnych.
EGO – magazyn lifestylowy dla mężczyzn – dostarcza rozrywki na najwyższym poziomie. Zaskakuje interaktywnością, wykorzystując wszystkie dotychczasowe media. W premierowym numerze Mateusz Damięcki opowiada o ciężkim życiu gwiazdy i jego największym wyzwaniu, czyli wyprawie żukiem dookoła świata. Natalia Lesz podaje swój przepis na idealnego faceta. Fani motoryzacji obejrzą 10 najdroższych aut świata, poznają nowości i wybiorą się w podróż do Bonneville, czyli w miejsce, gdzie prędkość nie ma granic. A dla czytelników, którzy wolą oglądać niż czytać – magazyn przygotował obszerny blok o gadżetach hi-tech, ekskluzywnych zegarkach, modzie i pielęgnacji.
– Oferujemy różnorodne, prawdziwie męskie treści i uzupełniamy je o dodatki niedostępne w tradycyjnej prasie, jak chociażby obszerne galerie zdjęć, wideo, fragmenty nagrań. Uważamy, że tablety w krótkim czasie staną się uniwersalnymi narzędziami do codziennej komunikacji. Będą wszechobecne w każdym gospodarstwie domowym. Dzięki dużemu, dotykowemu ekranowi, dostępu do setek tysięcy aplikacji, publikacji i swej interaktywności otwierają zupełnie nowe, niemożliwe do tej pory możliwości interakcji z czytelnikiem – podkreśla Piotr Dunaj, Redaktor Naczelny magazynu EGO.
Magazyn EGO, podobnie jak kobiecy iAM, zaskakuje przede wszystkim wielowarstwowym sposobem prezentacji treści, jej interaktywnością, multimedialnością i płynnym układem treści dostosowującej się do orientacji ekranu.
Wśród reklamodawców, którzy znaleźli się w pierwszym numerze EGO są między innymi: Lexus, Tissot i Ford. W zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej Wydawca „iAM” oraz „EGO” współpracuje z AtMedia.
Strona internetowa magazynu EGO: http://www.egomagazine.pl/.