Konkurs „Daj się złapać w sieci”, który rozpoczął się 26 listopada i potrwa do 6 grudnia, adresowany jest do fanów profilu „W Sieci” na portalu społecznościowym Facebook www.facebook.com/gazetawsieci. Nawiązuje on do niestandardowej kampanii nowego tytułu na rynku prasy – zaangażowani są w nią redaktorzy, którzy występując w charakterze więźniów, podkreślają, że nie obawiają się wyrażania swoich opinii.
– Zadaniem uczestnika konkursu jest stworzenia projektu nadruku na koszulkę poprzez umieszczenie swojego zdjęcia w dostępnym w aplikacji konkursowej szablonie, wybranie jednego z podanych haseł oraz zatwierdzenie ich w systemie – wyjaśnia Anna Skóra, kierownik Biura Interaktywnego Apelli. – W ten sposób powstanie unikalne zdjęcie uczestnika nawiązujące do zdjęć redaktorów zaangażowanych w kampanię promocyjną tytułu – z charakterystyczną więzienną tabliczką z wybraną przez siebie opinią.
Nagrodzona zostanie osoba, która zgłosi swój projekt o wybranej godzinie i w odpowiedniej kolejności oraz odpowie prawidłowo na zadane pytanie testowe, które otrzyma drogą e-mailową za pośrednictwem aplikacji konkursowej. Codziennie dziesięciu zwycięzców otrzyma nagrodę w postaci koszulki T-shirt z przygotowanym przez siebie nadrukiem. Ponadto co drugi dzień do wygrania będzie dodatkowa nagroda w postaci czytnika e-booków, na które wgrany zostanie najnowszy numer „W sieci”.
Dwutygodnik „W Sieci” kolportowany jest w całym kraju w cenie 2,90 zł. Wydawcą tytułu jest spółka Fratria, a redaktorem naczelnym Jacek Karnowski, współtwórca sukcesu portalu wPolityce.pl. Debiutowi magazynu towarzyszy akcja informacyjno-promocyjna przygotowana przez Apellę.