2025 to dla Signs.pl rok podwójnego jubileuszu. 20 urodziny obchodzą targi RemaDays, które już w drugiej edycji objęte zostały patronatem medialnym portalu. Również 20 lat temu rozpoczęła się współpraca z OOH magazine – organizatorem PROMO SHOW i Festiwalu Marketingu. Rok 2005 zapisał się w naszej historii jako początek dwudziestoletniej, wspólnej przygody – ciekawej i obfitującej w niespodziewane zwroty akcji. Dziś mamy okazję by jeszcze wzmocnić tę współpracę, dając jej nowy, jubileuszowy impuls.
20 LAT RAZEM DLA POLSKIEJ REKLAMY
Portal polskiej reklamy i poligrafii Signs.pl od lat wspiera imprezy branżowe narzędziami sprawdzającymi się w bieżącej promocji wydarzeń takich jak targi, szkolenia, debiuty rynkowe itp. Z popularności Signs.pl korzystają także targowi Wystawcy, wybierający chętnie nasze bezpłatne opcje promocyjne by zaanonsować swoje wystąpienia, a potem pochwalić się targowymi sukcesami.
Przez ostatnie 20 lat opublikowaliśmy w portalu ponad tysiąc materiałów prasowych związanych z targami organizowanymi przez GJC International i OOH magazine. Większość z nich to noty pochodzące od Wystawców. Materiały te zostały przeczytane grubo ponad milion razy, pracując na rzecz Organizatorów i Wystawców.
TARGOWA AKTYWNOŚĆ
Zainteresowanie targowymi zapowiedziami i podsumowaniami nie dziwi w kontekście wyników naszych ankiet, w których pytamy użytkowników Signs.pl o rzeczywiście odwiedzone w danym roku imprezy. Okazuje, że ponad 35% respondentów deklaruje się jako faktyczni uczestnicy zarówno PROMO SHOW jak i RemaDays!
TARGOWY PAKIET ZE ZNIŻKĄ
Koniec stycznia to dla branży reklamowej i poligraficznej targowe święto, w trakcie którego o uwagę zwiedzających konkurować będą Wystawcy PROMO SHOW i RemaDays. Pomagamy uzyskać przewagę w tym wyścigu. Trafnie dobrana grupa odbiorców przekłada się na skuteczność promocji w Signs.pl, co jest jednym z solidnych filarów naszej wieloletniej współpracy w ramach patronatów medialnych.
Chcemy wykorzystać ten walor, aby zaakcentować tegoroczne jubileusze. Narzędzia promocyjne, z których od lat korzystają organizatorzy wydarzeń objętych patronatem:
- specjalnie promowany artykuł sponsorowany
- mailing oparty na dostarczonej kreacji
są teraz dostępne dla wszystkich Wystawców, w specjalnym targowym pakiecie z 50% zniżką.
Aby z niej skorzystać, tematyka musi wiązać się z wystąpieniem targowym (zapowiedź, podsumowanie po targach). Z rabatu można skorzystać dwa razy – np. mailing + artykuł, dwa artykuły itd. Oferta ważna jest do końca marca br.
Dzięki specjalnym formom promowania, artykuły sponsorowane osiągają w ciągu kilku dni początkową oglądalność rzędu 300-400 odsłon, która porównywalna jest z oglądalnością mailingów, cieszących się współczynnikiem open rate na poziomie 20-25%. Opublikowane materiały pozostają na stałe w serwisie, zwiększając potem oglądalność i pracując długofalowo na rzecz Wystawców.
CZWARTY ELEMENT
W ferworze przygotowań łatwo przeoczyć fakt, że o efektach wystąpienia targowego decyduje nie tylko oferta, stoisko i prezentacja. Targowe inwestycje mogą okazać się znacznie efektywniejsze przy wsparciu komunikacyjnym w mediach branżowych, pozwalającym przygotować gości na spotkanie na stoisku. Po targach, wsparcie medialne pozwoli przekuć sukces wystąpienia w długofalowy sukces wizerunkowy.
Komunikacja marketingowa przed i po targach to czwarty składnik efektywności. W Signs.pl dajemy jej zasięg i pomagamy prowadzić skutecznie. Tegoroczne jubileusze to unikatowa okazja, by się o tym przekonać!
Kontakt w sprawie promocyjnej oferty reklamowej: [email protected]
Źródło: Signs.pl