w

Cztery pierścienie i trzy paski: adidas zostaje oficjalnym partnerem przyszłego zespołu Audi Formula 1Dostęp tylko dla zalogowanych

Audi oraz adidas ogłaszają wieloletnią współpracę, w ramach której niemiecki producent artykułów sportowych zostanie oficjalnym partnerem odzieżowym zespołu Audi F1. Kolekcja, która zaprezentowana zostanie przed rozpoczęciem sezonu 2026, łączyć będzie stylowe, przejrzyste i precyzyjne wzornictwo z najnowocześniejszą technologią.                                                      

W ramach partnerstwa adidas i przyszły zespół Audi F1 ściśle współpracują nad stworzeniem kompleksowej kolekcji wysokowydajnego wyposażenia – odpowiadającego konkretnym wymaganiom – dla kierowców, mechaników, inżynierów oraz pozostałych członków zespołu pracujących na torze. Celem jest przygotowanie funkcjonalnych produktów, które zapewnią zespołowi maksymalne wsparcie w codziennej pracy i pomogą osiągać najlepsze rezultaty. Kolekcja ma również wyznaczać nowe trendy w kulturze motorsportu – dzięki innowacjom adidas oraz świeżemu spojrzeniu na życie padoku.

Dalsza część tekstu

jest dostępna m.in. dla zarejestrowanych dziennikarzy.

Masz konto?

Nie jesteś zarejestrowany?

Dlaczego rzecznikom i biurom prasowym rekomendujemy ukrywanie informacji prasowych? By dodawane teksty pozostawały niewidoczne dla wyszukiwarek i osób postronnych, co zwiększa szanse na ich wykorzystanie przez zarejestrowane redakcje.

     

Napisane przez Audi

Silne portfolio, nowa wyrazistość: Audi na targach IAA MobilityDostęp tylko dla zalogowanych

Jak to się kiedyś oszczędzało… czyli 5 finansowych prawd, które dziś mogą Cię wpuścić w finansowe maliny