Klienci, którzy z powodu epidemii koronawirusa mogą mieć trudności ze spłatą zaciągniętych w banku kredytów, mogą składać wnioski o ich restrukturyzację. Dotyczy to wszystkich rodzajów kredytów: konsumenckich, hipotecznych, firmowych.
Formularze wniosków oraz druki do pobrania znajdują się na stronie https://www.credit-agricole.pl/restrukturyzacja-koronawirus. We wniosku należy podać dane z dowodu osobistego oraz dane o dochodzie. Taki wniosek powinni złożyć wszyscy uczestnicy restrukturyzowanej umowy kredytu, tj. również współkredytobiorca lub poręczyciel.
– Jeśli wniosek jest motywowany trudnościami finansowymi wynikającymi z epidemii, nie wymagamy dołączania dokumentów poświadczających trudną sytuację finansową. Prosimy jedynie o podanie krótkiej informacji w jaki sposób epidemia wpłynęła na sytuację klienta – wyjaśnia Idalia Laskowicz, dyrektor Pionu Windykacji i Zarządzania Wierzytelnościami w Credit Agricole.
Wniosek o odroczenie spłaty raty kredytu można złożyć w formie elektronicznej lub wysłać listem na adres: Credit Agricole Bank Polska S.A., ul. Legnicka 51-53, 54-203 Wrocław z dopiskiem na kopercie "Restrukturyzacja".
Odpowiedź na złożony wniosek zostanie przesłana listownie na adres korespondencyjny lub adres e-mail podany w treści wniosku, ewentualnie bank skontaktuje się z wnioskodawcą telefonicznie. Za przeprowadzenie zmiany w umowie nie będzie pobierana żadna dodatkowa opłata.
– Dokładamy wszelkich starań, żeby zapewnić jak najlepszą jakość obsługi klientów i wszystkie wnioski rozpatrywać jak najszybciej. Jednak w związku z tym, że wszyscy działamy w trybie awaryjnym, może okazać się, że trudniej teraz dodzwonić się do naszych doradców w Contact Center. Chciałabym prosić o wyrozumiałość i cierpliwość – dodaje Idalia Laskowicz.