Drużyna OFF-MODE powstała w marcu 2017 r. w Poznaniu i uczestniczy w rozgrywkach sceny Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO). Mimo młodego stażu błyskawicznie wskoczyła do grona najlepszych zespołów w Polsce. W rankingu portalu Esport Now zajmuje aktualnie 10. miejsce.
Bank Credit Agricole już od ponad roku jest aktywy w środowisku gamerów. W marcu 2017 r. zrealizował kampanię „Rób to, co kochasz. Pracujesz na swoje konto” z udziałem najpopularniejszych youtuberów gamingowych w Polsce: Piotra „Izaka” Skowyrskiego i Stuarta „Stuu” Burtona. Był również obecny na imprezach e-sportowych: Intel Extreme Masters 2017 (IEM 2017), która odbyła się w marcu w Katowicach oraz Esport Now w maju we Wrocławiu.
– Uznaliśmy, że warto być tam, gdzie są nasi klienci. Do młodych ludzi trudno dotrzeć innymi kanałami, dlatego staramy się docierać do nich za pośrednictwem środowiska gamerów. Jesteśmy bankiem przyjaznym młodym ludziom, który słucha ich głosu i rozumie ich potrzeby. Mamy też dla nich atrakcyjną ofertę. Odzew jaki dostajemy jest bardzo pozytywny – wyjaśnia Marcin Jagodziński, dyrektor Departamentu Zarządzania Segmentami, Daily Banking oraz Produktami Oszczędnościowymi.
– Nasze zaangażowanie w e-sport ma charakter strategiczny i długofalowy. W zespole OFF-MODE doceniamy pasję, więc chcemy wspierać ich w rozwoju i dążeniu do profesjonalizmu – tak jak od wielu lat wspieramy wszystkich młodych ludzi na rożnych polach. To naturalna kontynuacja naszych dotychczasowych działań i kampanii – dodaje Anna Płachta, dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że bank Credit Agricole zaufał właśnie nam i zdecydował się na współpracę z organizacją OFF-MODE. Niewątpliwie pozyskanie tak renomowanej instytucji finansowej w charakterze sponsora głównego będzie miało znaczący wpływ na rozwój całej organizacji. Z naszej strony spodziewamy się, że współpraca z Credit Agricole pozwoli osiągać wyznaczone cele na rok 2018 oraz umożliwi umocnienie pozycji w rankingu 10 najlepszych drużyn CS:GO w Polsce – informuje Michał Szafrański, współwłaściciel drużyny OFF-MODE.
E-sport to jeden z najszybciej rosnących segmentów nowych technologii napędzany rosnącymi wymaganiami sprzętowymi gier i oczekiwaniami graczy. Coraz więcej osób traktuje gry nie tylko jako rozrywkę, ale sposób na życie, stąd rosnąca popularność e-sportu, czyli rozgrywek profesjonalnych graczy. Wartość polskiego rynku gier wynosi obecnie ok. 1,75 mld zł. Liczbę graczy w Polsce szacuje się na 16 mln osób.