Po półtorarocznej przerwie Dawid Podsiadło wraca do działalności artystycznej. Pojawi się również przed kamerą – na początku kwietnia wystąpi w kampanii banku Credit Agricole. Z charakterystyczną dla siebie naturalnością, szczerością i poczuciem humoru wejdzie w świat bankowy i będzie mówił o tym, czego od banku oczekuje.
Dawid Podsiadło jest jednym z najchętniej słuchanych artystów w Polsce, a słuchanie, w dodatku z uwagą – choć w nieco innym znaczeniu – jest w nowej komunikacji Credit Agricole szczególne ważne. Dlatego w kampanii pojawia się również sympatyczna i energetyczna doradczyni, pani Kasia, która potrafi uważnie wysłuchać każdego klienta i zaproponować mu najlepsze rozwiązania, w zależności od potrzeb.
– Tą kampanią odświeżamy wizerunek i podkreślamy unikalne cechy naszego banku. Wyróżnia nas to, że nie sprzedajemy po prostu produktów bankowych i ubezpieczeniowych, ale z uwagą słuchamy naszych klientów i doradzamy tylko takie rozwiązania, jakich naprawdę potrzebują. W ten sposób budujemy wartościowe i długoterminowe relacje – mówi Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu Credit Agricole. – Przy obecnej ilości różnorodnych ofert na rynku klienci mają prawo czuć się zagubieni. Dlatego cenią nasz model obsługi i polecają nas swoim bliskim. Według niezależnych badań instytutu Millward Brown Credit Agricole jest najchętniej polecanym bankiem w Polsce – wyjaśnia wiceprezes Marciniak.
– Kampania jest pierwszym etapem naszej współpracy z Dawidem Podsiadło. Na początek, od kwietnia, tego znanego i lubianego artystę będzie można oglądać w kilku różnych spotach telewizyjnych. Dla internautów przygotowaliśmy dodatkowe niespodzianki ze szczególnie dużą dawką humoru. Nie zdradzając na razie szczegółów zapraszamy do śledzenia naszych reklam w Internecie, szczególnie w serwisie YouTube – zachęca Barbara Pijanowska-Kuras, dyrektor zarządzający zintegrowaną komunikacją marketingową i korporacyjną Credit Agricole. – Nasza współpraca będzie miała swoją kontynuację w kolejnych miesiącach i nie będzie się ograniczać tylko do kampanii reklamowej. Jest nam ogromnie miło, że będziemy mogli również wspierać działalność artystyczną Dawida.
Dawid Podsiadło jest kolejną gwiazdą współpracującą z Credit Agricole w Polsce. Wcześniej w kampaniach brały udział między innymi aktorki: Juliette Binoche i Karolina Gruszka. Nowa kampania banku startuje 1 kwietnia i potrwa trzy miesiące. Będzie emitowana w 68 kanałach telewizyjnych i ponad 200 stacjach radiowych, a także w Internecie i na nośnikach outdorowych.
Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Just, spoty wyprodukował Opus Film. Za planowanie i zakup mediów tradycyjnych odpowiada dom mediowy Arena Media. Za działania w Internecie odpowiadają agencje: Cube Group i Performics.
****
Dawid Podsiadło jest jedną z największych gwiazd polskiej muzyki. Jego kariera rozpoczęła się w 2012 roku, po sukcesie w drugiej edycji programu X Factor. W maju 2013 roku, nakładem wytwórni płytowej Sony Music Entertainment Poland, ukazał się jego debiutancki album studyjny zatytułowany "Comfort and Happiness", który z miejsca zdobył olbrzymią popularność i uplasował się na czele najlepiej sprzedających się wydawnictw muzycznych roku. Za swoje osiągnięcia otrzymał m.in. cztery Fryderyki, Wiktora i Bursztynowego Słowika, oraz nagrodę ESKA Music Awards. Był także nominowany do: MTV Europe Music Awards i Paszportów Polityki. W listopadzie 2015 r. ukazała się druga płyta: "Annoyance and Disappointment", również bardzo dobrze przyjęta przez krytyków i publiczność. Pod koniec 2016 roku Dawid Podsiadło ogłosił zawieszenie kariery, polegające m.in. na rocznej przerwie od grania koncertów.
*******
Crédit Agricole jest jedną z największą grup finansowych w Europie. Obsługuje ponad 52 miliony klientów w 49 krajach na świecie. W Polsce działa od 2001 r. Należą do niej m.in.: Credit Agricole Bank Polska, Europejski Fundusz Leasingowy, Credit Agricole Ubezpieczenia oraz Amundi Polska TFI.
Credit Agricole Bank Polska jest najczęściej polecanym bankiem w Polsce, który wyróżnia się na rynku budowaniem trwałych relacji z klientami, profesjonalnym i rzetelnym doradztwem oraz przyjazną obsługą. Działa w obszarze bankowości detalicznej, korporacyjnej, rolniczej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz w obszarze consumer finance. Oferuje całą gamę produktów i usług bankowych, a także usług ubezpieczeniowych i assistance, dostępnych zdalnie przez serwisy CA24 (telefoniczny, internetowy, mobilny) oraz w sieci blisko 400 placówek bankowych i 350 biur kredytowych CA Express. Jednocześnie Credit Agricole jest jednym z liderów rynku kredytów konsumenckich. Kredyty ratalne, sprzedawane pod marką CA Raty, dostępne są w ponad 12 000 punktach sprzedaży w całej Polsce. Posiadacze kart płatniczych banku mogą korzystać z największego w Polsce Klubu Rabatowego i kupować taniej towary i usługi dostępne u ponad 10 tys. partnerów.