Każdy klient, który od 20 sierpnia do 30 września zdecyduje się wziąć kredyt gotówkowy w Credit Agricole, może uczestniczyć w loterii zorganizowanej przez bank. Nagrodą w zabawie jest spłata zaciągniętego w promocji kredytu wraz z jego kosztami. Maksymalna wysokość spłaty wynosi 50 tysięcy złotych. W przypadku zobowiązań na wyższe sumy bank dokona częściowej spłaty zadłużenia. W trakcie trwania promocji aż do 30 klientów uśmiechnie się los.
Loteria „Spłacimy Twój kredyt” towarzyszy telewizyjnej kampanii promującej kredyt gotówkowy Credit Agricole. Film reklamowy utrzymany jest w konwencji najnowszej kampanii wizerunkowej z Juliette Binoche w roli głównej, pokazującej, w jaki sposób bank pomaga swoim klientom spełniać ich marzenia. Elementami przekazu pozostają czerwone, szczęśliwe krzesło oraz historie klientów Credit Agricole, których narratorem jest francuska zdobywczyni Oskara.
Głównym medium kampanii trwającej od 20 sierpnia do 16 września br. jest telewizja. Spoty (30, 15 i 5 sekundowe) wyemitują m.in. TVP, TVN i Polsat. Autorem kreacji jest agencja NestPoint, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Spot wyreżyserowała Małgorzata Szumowska. Artystka była wielokrotnie nagradzana, jest członkinią Europejskiej Akademii Filmowej, a magazyn „Time” uznał ją za person to watch – osobę, której karierę warto obserwować.
Uzupełnieniem reklam telewizyjnych będą materiały BTL. Plakaty i ulotki pojawią się we wszystkich placówkach Credit Agricole Bank Polska. Informacje o promocji klienci znajdą także na ekranach bankomatów oraz ekranach digital signage w placówkach.
Ubiegłoroczna kampania Kredytu prostoliczonego sprawiła, że 80 procent kredytów gotówkowych, udzielonych przez Credit Agricole pod koniec ubiegłego roku, stanowiły właśnie Kredyty prostoliczone, a udziały banku w rynku kredytów detalicznych sięgnęły 6 proc.