CA Day to ogólnopolska akcja banku, organizowana od 2014 roku. Podczas dnia otwartego można przenieść lub otworzyć nowe konto oraz nabyć inne produkty banku, np. karty kredytowe czy ubezpieczenia. Na klientów, którzy tego dnia podpisali umowę, czekały miłe upominki: kubki termiczne lub lunch-boxy. Dla wszystkich odwiedzających organizowane były także dodatkowe atrakcje wymyślane przez pracowników poszczególnych placówek. Można było spróbować słodkich poczęstunków, były też zabawy dla dzieci, a dla dorosłych porady dietetyków.
– Dzień Credit Agricole to świetna okazja, aby wyjść z placówki i pokazać nasz bank od innej strony – mówi Przemysław Przybylski, rzecznik prasowy banku Credit Agricole. – Staramy się przyciągnąć uwagę przechodniów i nawiązać relacje z ludźmi, z którymi do tej pory się nie znaliśmy.
Warto wspomnieć, że miłą tradycją CA Day jest udział pracowników centrali banku w imprezach organizowanych przez placówki w różnych miastach. – Poznajemy się nawzajem, zacieśniamy więzi i razem zachęcamy klientów, żeby nas odwiedzali i korzystali z naszych usług. Dzięki temu wszyscy czujemy, że "jedziemy na jednym wózku" i wspólnie pracujemy na sukces naszego banku.
Tegoroczny CA Day odbywał się pod hasłem "Festiwal Korzyści", bo własnie tego dnia bank proponował promocyjne warunki swojej oferty dla każdego członka rodziny. Klienci mogli skorzystać z powracającej na ten czas oferty promocyjnej nowych kont i wybrać promocję: 200 zł za przeniesienie konta, 300 zł zwrotu za rachunki lub 300 zł bonus CAsaver. Natomiast młodsi klienci, którzy otworzyli Konto dla Ciebie w wariancie GO! lub MOVE!, mogli zamówić kartę z wybranym przez nich wizerunkiem bez żadnych opłat.