Kampania Konta dla Ciebie wystartowała w kwietniu 2018 roku, wraz z nową ofertą dla klientów. Bank przygotował cztery różne spoty telewizyjne i kilka innowacyjnych kreacji internetowych – m.in. pre-rolle czyli krótkie filmiki zachęcające do obejrzenia reklamy w YouTube. Oferta promowana była również na bilbordach i w radio. Wsparciem były także intensywne działania PRowe. W kampanii wystąpił Dawid Podsiadło, jeden z najpopularniejszych polskich wokalistów.
Golden Arrow to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w polskiej branży marketingowej. Organizowany od 2006 r. przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications ma na celu promowanie efektywności w działaniach marketingowych i innowacyjne rozwiązania w reklamie.
CABP został ostatnio nagrodzony również dwiema innymi nagrodami za innowacje: tytuł Innowatora Bankowości przyznany przez Związek Banków Polskich oraz Portfel Wprost przyznany przez redakcję znanego tygodnika.