Kampania Konta dla Ciebie wystartowała w kwietniu 2018 roku, wraz z nową ofertą dla klientów. Bank przygotował cztery różne spoty telewizyjne i kilka innowacyjnych kreacji internetowych – m.in. pre-rolle czyli krótkie filmiki zachęcające do obejrzenia reklamy w YouTube. Oferta promowana była również na bilbordach i w radio. Wsparciem były także intensywne działania PRowe. W kampanii wystąpił Dawid Podsiadło, jeden z najpopularniejszych polskich wokalistów.
Golden Arrow to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w polskiej branży marketingowej. Organizowany od 2006 r. przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications ma na celu promowanie efektywności w działaniach marketingowych i innowacyjne rozwiązania w reklamie.
CABP został ostatnio nagrodzony również dwiema innymi nagrodami za innowacje: tytuł Innowatora Bankowości przyznany przez Związek Banków Polskich oraz Portfel Wprost przyznany przez redakcję znanego tygodnika.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ściśle niezbędne ciasteczka
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.