W I poł. roku aż 75 proc. wniosków o przeniesienie kont klientów dotyczyło chęci zmiany na bank Credit Agricole. Tak imponujący wynik to również efekt wielu korzyści, które bank proponuje klientom za założenie konta i aktywne korzystanie z niego.
Polacy coraz częściej i chętniej zmieniają banki. Do przeniesienia rachunku do innej instytucji finansowej mogły zniechęcać uciążliwe formalności. Dziś rola klienta w tym procesie może być ograniczona do minimum. Stworzony do komunikacji między bankami system OGNIVO, udostępniony przez Krajową Izbę Rozliczeniową, zdejmuje z klienta ciężar procedur. Zainteresowany nie musi już nawet przychodzić do banku, aby zamknąć swój rachunek. Wystarczy, że otworzy konto w nowym banku, a ten dopełni za niego wszelkich formalności.
Od stycznia do czerwca tego roku złożono ponad 9 tys. wniosków o przeniesienie konta. Aż 75 proc. wniosków, jakie zanotowała Krajowa Izba Rozliczeniowa pochodziło z Credit Agricole. Wszystkim chętnym, którzy chcą przenieść konto do Credit Agricole, bank aktualnie proponuje premię w wysokości nawet 400 zł. Wysokość premii zależy od wysokości wpływów na konto. Jeśli wpływy wyniosą min. 1 tys. zł w każdym z trzech kolejnych miesięcy, klient otrzyma 100 zł premii, z kolei jeśli w każdym z trzech kolejnych miesięcy wpływy wyniosą min. 4 tys. zł, premia wyniesie aż 400 zł. Promocja trwa do 31 października 2023 r.
– Nasi doradcy zajmą się procesem przeniesienia konta z dotychczasowego banku klienta do Credit Agricole. Przeprowadzamy za klienta wszystkie czynności, jak transfer płatności, poinformowanie zakładu pracy, ZUS czy urzędu skarbowego, łącznie z wypowiedzeniem umowy w dotychczasowym banku. To pozwala klientowi zaoszczędzić czas, ograniczyć formalności do minimum i co ważne, zyskać nieco dodatkowej gotówki – mówi Anita Krupa, Segment Manager w Credit Agricole.