Ze smutkiem oglądamy obrazy z zalanych miejscowości na południu Polski. Wśród poszkodowanych są nasi pracownicy i ich rodziny, a także nasi klienci. Aktywnie monitorujemy sytuację i – na ile to teraz możliwe – organizujemy pomoc i wsparcie.
Pomimo sytuacji powodziowej zdecydowana większość naszych placówek pracuje normalnie. Obecnie zamknięte są tylko placówki w Kłodzku, Nysie, Krapkowicach i Ząbkowicach Śląskich. Postaramy się przywrócić obsługę w tych miejscach tak szybko, jak to będzie możliwe.
Gdyby sytuacja zmusiła nas do zawieszenia obsługi klientów w innych miejscowościach – będziemy o tym informować. Na bieżąco możecie też sprawdzać to w wyszukiwarce placówek na naszej stronie www.
Zachęcamy do korzystania z naszych serwisów zdalnych, które nie wymagają wizyty w placówkach – w aplikacji CA24 Mobile i w serwisie internetowym CA24 eBank. One działają przez całą dobę bez żadnych przeszkód. Załatwicie w nich większość spraw związanych z codziennym bankowaniem.
Dotknięci przez powódź posiadacze ubezpieczenia Pakiet DOM mogą zgłosić szkodę:
* samodzielnie online, przez całą dobę – tu jest odpowiedni formularz: https://ca-ubezpieczenia.pl/obsluga/zgloszenie-szkody
* telefonicznie – 801 300 515 połączenie z Polski, +48 71 77 32 333 połączenie z zagranicy (koszt połączenia według stawki operatora)
O Pomoc Assistance można zwracać się przez całą dobę. Inne szkody lub roszczenia przyjmujemy w dni robocze, w godzinach 9:00-17:00.
Posiadacze ubezpieczenia gospodarstwa rolnego Agro Expert mogą zgłosić szkodę:
* samodzielnie online, przez całą dobę – tu jest odpowiedni formularz: https://moje.generali.pl/claimonweb/frontend/#/zglos-sprawe
* telefonicznie, przez całą dobę – 81 460 71 81 (koszt połączenia według stawki operatora)
Przypominamy też, że wszyscy pracownicy #CreditAgricole mają do dyspozycji pięć dni w roku, które mogą przeznaczyć na wolontariat i wykorzystać je także po to, by nieść pomoc na terenach objętych powodzią lub zagrożeniem powodziowym. Te dni są pełnopłatne i nie wliczają się do wymiaru urlopu. Może z nich skorzystać każda i każdy pracownik, niezależnie od formy współpracy z bankiem.
Na naszej stronie www uruchomiliśmy specjalną zakładkę, na której na bieżąco uzupełniamy i aktualizujemy informacje dla klientów, w miarę zmieniającej się sytuacji. Tu ją znajdziecie:
https://www.credit-agricole.pl/o-banku/aktualnosci/2024/informacje-zwiazane-z-sytuacja-powodziowa