w

Concept C: manifest nowej filozofii designu marki AudiDostęp tylko dla zalogowanych

Mediolan/Ingolstadt, 2 września 2025 r. – Audi przedstawia Audi Concept C – w pełni elektryczny, dwuosobowy samochód sportowy, który ucieleśnia nową filozofię designu marki i toruje drogę ku przyszłości. Z każdej perspektywy ten samochód koncepcyjny ukazuje radykalną prostotę – sedno nowego języka stylistycznego Audi. Nowe „oblicze” marki definiuje m.in. charakterystyczna sygnatura świetlna złożona z czterech elementów. Innowacyjna koncepcja dachu oferuje zalety kabrioletu, jednocześnie zachowując esencję jednolitej, monolitycznej bryły. Materiały najwyższej jakości podkreślają precyzję w każdym detalu. Minimalistyczny projekt wnętrza sprawia, że jest ono wolne od zbędnych rozpraszaczy. Dyskretne technologie (shy tech) oraz solidne elementy haptyczne tworzą doświadczenie, które jest jednocześnie intuicyjne i emocjonalne.                                                      

Audi Concept C uosabia atletyczny minimalizm – czystość formy, precyzję i wyrazistość. Charakter projektu buduje kontrast pomiędzy pełnymi a powściągliwymi powierzchniami, przecinanymi jedną mocną linią. Razem te elementy definiują istotę architektury samochodu.

Dalsza część tekstu

jest dostępna m.in. dla zarejestrowanych dziennikarzy.

Masz konto?

Nie jesteś zarejestrowany?

Dlaczego rzecznikom i biurom prasowym rekomendujemy ukrywanie informacji prasowych? By dodawane teksty pozostawały niewidoczne dla wyszukiwarek i osób postronnych, co zwiększa szanse na ich wykorzystanie przez zarejestrowane redakcje.

     

Napisane przez Audi

Audi prezentuje przyszłość designu w MediolanieDostęp tylko dla zalogowanych

Spektrum możliwości – neuroróżnorodność na rynku pracy