Tym samym liczba uruchomionych w tym roku punktów franczyzowych Ciggera wzrosła do trzynastu. Poza Centrami Handlowymi Nova Park w Gorzowie Wielkopolskim i Carrefour Piekary w Legnicy znajdują się one w galeriach handlowych ,,Alfa” w Białymstoku i Olsztynie, ,,Słowiańska” w Zgorzelcu, ,,Głogów” w Głogowie, ,,Plaza” w Toruniu, ,,Tęcza” w Kaliszu oraz w galerii handlowej w Zambrowie. E-papierosy marki Cigger sprzedawane są także w kilku salonikach firmowych oraz w ponad 40 punktach na terenie kraju.
– Zanim wystąpiliśmy w tym roku z ofertą do potencjalnych franczyzobiorców, bardzo dokładnie przygotowywaliśmy się przez cały 2011 rok do produkcji i sprzedaży elektronicznych papierosów Cigger i niezbędnych akcesoriów. Wykorzystaliśmy także nasze doświadczenie z wieloletniej działalności gospodarczej – mówi Mariusz Rajzner, wicedyrektor New Smoke sc. – Dzięki temu co kilka tygodni otwieramy nowe punkty. Prowadzimy cały czas intensywne rozmowy z kolejnymi potencjalnymi partnerami.
Stoiska Ciggera mają dwie wielkości: 2,5 m x 2,5 m oraz 3,90 m x 2,40 m. Wybór zależy od wielkości galerii handlowej, w której stoisko będzie czynne.
Na rynku marka Cigger obecna jest od grudnia 2011 roku. Obok e-papierosów firma posiada w ofercie wkłady, atomizery, około 50 smaków liquidów, baterie oraz innego typu akcesoria. Najnowszym modelem marki Cigger jest Ego Pro. Elektroniczne papierosy można kupić także w sklepie internetowym.
Do sprzedaży w kanale HoReCa dostępne są także e-papierosy jednorazowego użytku Cigger Go!.