Reklama, poligrafia, marketing i multimedia to bardzo dynamiczne branże, które podobnie jak Śląsk stawiają przede wszystkim na nieustanny rozwój. „Image Design 2012” to okazja na pokazanie ich różnorodności i możliwości. Śląskie Centrum Targowe zapewni uczestnikom targów idealną przestrzeń do zaprezentowania swojej aktualnej oferty rynkowej szerokiemu gronu odwiedzających. Umożliwia to przestrzenny układ hal i sal konferencyjnych oraz doskonała lokalizacja ŚCT w sąsiedztwie Parku Śląskiego, w centrum aglomeracji śląskiej.
Udział w chorzowskich targach wezmą duże Agencje Public Relations oraz Domy mediowe. Ich przedstawiciele opowiedzą o najnowszych trendach w komunikacji biznesowej i narzędziach PR, dzięki którym można osiągnąć konkretne cele biznesowe. Doświadczeni specjaliści zajmujący się reklamą podpowiedzą także jak optymalnie zarządzać budżetem marketingowym, by móc przeprowadzić zaplanowane inwestycje marketingowe. Na targach obecne będą również agencje reklamowe, producenci i dystrybutorzy artykułów reklamowych oraz nośników audiowizualnych. Nie zabraknie agencji eventowych, artystycznych i koncertowych, a także wydawnictw reklamowo-promocyjnych. W Chorzowie pojawią się też reprezentanci najciekawszych lokacji eventowych w Polsce.
Ważnym elementem programu listopadowych targów, będzie cykl wykładów i paneli dyskusyjnych na temat narzędzi PR, przygotowany w ten sposób, by uczestnicy targów mogli wykorzystać zdobytą wiedzę w kontaktach ze swoimi klientami. Aktywny udział w wykładach i panelach wezmą również przedstawiciele regionalnych ośrodków akademickich, które współpracują ze Śląskim Centrum Targowym. Wykłady będą skierowane także do przedstawicieli wydziałów rozwoju miast i gmin, które szukają nowych pomysłów na skuteczną promocję. Reklama, kreowanie wizerunku medialnego, multimedia, innowacyjne strategie marketingowe i organizacja eventów – wszystkie te zagadnienia zostaną poruszone przez najlepszych specjalistów z różnych dziedzin branży reklamowej.
Targi „Image Design 2012” to propozycja dla firm, które chcą nawiązać nowe relacje biznesowe i spotkać się z potencjalnymi partnerami. To również okazja, by w ciągu trzech dni (7-9 listopada) dokonać przeglądu szeroko pojętej branży reklamowej. Ideą organizatorów jest uczynienie z „Image Design” największej, cyklicznej imprezy w południowej Polsce.
www.signs.pl
***
Patronat nad Targami objęli:
Marszałek Województwa Śląskiego, Prezydenci Miast: Chorzowa. Katowic i Siemianowic Śląskich, Górnośląski Związek Metropolitarny Metropolia Silesia oraz: Polska Izba Druku, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej, oraz Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach. Patronat medialny na Targami objęły: TVP Katowice, Dziennik Zachodni największe stacje radiowe oraz media branżowe takie jak Marketing w Praktyce, Marketer+, Reklama.pl, Marketingowiec.pl oraz Signs.pl.