W wyniku telefonicznego wywiadu konsultanci Call Center Poland budują bazę klientów zainteresowanych zakupem nowego samochodu. Wygenerowane przez call center kontakty przesyłane są do dilerów Toyoty, którzy finalizują działania sprzedażowe. Wartością dodaną do podstawowych celów prowadzonego w CCP projektu było zaktualizowanie bazy danych klientów, która będzie wykorzystywana do kolejnych kampanii marketingu bezpośredniego prowadzonych przez Toyotę.
Według Adama Roguskiego z sekcji Zarządzania relacjami z Klientami z Toyoty, wzmocnienie kampanii promocyjnej działaniami call center spowodowało znaczny wzrost zebranych deklaracji zakupu i odwiedzin salonów, a w konsekwencji wzrost liczby sprzedanych samochodów.
– " W prowadzonych rozmowach mogliśmy ocenić również wartości niemierzalne, jak na przykład przywiązanie właścicieli samochodów do marki Toyota. Wyjątkowy klimat przeprowadzonych rozmów potwierdził zainteresowanie naszą ofertą " – powiedział Adam Roguski.
– Tylko kanał telefoniczny daje możliwości równoczesnego zcentralizowanego prowadzenia działań marketingowo-sprzedażowych do konsumentów i badania nastawienia konsumentów do marki na podstawie indywidualnych rozmów. Wyniki otrzymywane są w czasie rzeczywistym, co pozwala na szybką zmianę scenariusza rozmowy, optymalizując jakość oraz koszty kontaktu – dodaje Ernest Kargol Dyrektor Sprzedaży Call Center Poland.
Strony deklarują chęć współpracy przy następnych tego typu akcjach.