Wprowadzenie limitowanej edycji Żubra to dla Kompanii Piwowarskiej wydarzenie tej jesieni. Firma podkreśla zaangażowanie swoje oraz swoich pracowników we wprowadzanie na rynek nowego produktu, dlatego też 350 managerów i specjalistów Kompanii Piwowarskiej osobiście zaangażowało się w promowanie Żubra Ciemnozłotego. Odwiedzenie sklepów stało się dla nich szansą na lepsze poznanie konsumentów i ich potrzeb, aby jak najlepiej móc wyjść im naprzeciw podczas codziennej pracy.
„Jeśli ktoś jest częścią Kompanii Piwowarskiej to musi rozumieć nasze marki i umieć je sprzedawać. Jeśli ja nie będę rozumiał konsumentów, jeśli nie będę z nimi rozmawiał, to kto w firmie to zrobi? Musimy mieć to w sobie jak własne DNA“ – mówi Robert Priday , Prezes Zarządu Kompanii Piwowarskiej , który wraz z całym zarządem promował Żubra Ciemnozłotego na Śląsku.
Przed przystąpieniem do akcji pracownicy Kompanii Piwowarskiej zostali specjalnie przeszkoleni na tę okazję. Pogrupowani w dwuosobowe teamy i wyposażeni w ciemnozłote stroje, ruszyli do sklepów w różnych miastach w całej Polsce. Najlepsze teamy zostaną nagrodzone.
„Wielu konsumentów, z którymi rozmawialiśmy, próbowało już i chwaliło smak Żubra Ciemnozłotego, ale dzięki naszej rekomendacji wielu innych także postanowiło spróbować nowej, limitowanej edycji Żubra. Takie spotkania pozwalają nam jeszcze lepiej zrozumieć potrzeby konsumentów, ale także specyfikę pracy „w terenie“, która powinna być bliska każdemu z nas“ –podsumowuje Tomasz Kanton, Kierownik ds. PR marek Kompanii Piwowarskiej, który promował Żubra Ciemnozłotego w sklepie Lewiatan przy ulicy Chodkiewicza w Bydgoszczy.
Zapraszamy do obejrzenia filmu z akcji pod adresem: http://www.youtube.com/user/KPwydarzenia#p/u/1/4l6BEwTwL4A
Żubr Ciemnozłoty jest uzupełnieniem standardowego Żubra.To doskonała propozycja zarówno dla dotychczasowych konsumentów marki, jak i dla wszystkich pozostałych miłośników piwa, którzy poszukując nowych, jesienno-zimowych smaków chętnie sięgną po Żubra Ciemnozłotego. Złożoność jego bukietu jest wynikiem wyższej zawartości ekstraktu oraz czasu fermentacji i dojrzewania. Smak Żubra Ciemnozłotego przywołuje ciepłe aromaty karmelu i toffi uzupełnione świeżym zapachem jasnego słodu jęczmiennego. Dzięki tej kompozycji bukiet nie jest jednowymiarowo słodki, jest za to doskonałą kompozycją nut karmelowych i bardziej wytrawnych słodowych. Zapach ciemnego leśnego miodu współgrający z akordami alkoholu sprawia, że Żubr Ciemnozłoty jest doskonały na chłodne wieczory.
Żubr Ciemnozłoty jako edycja limitowana jest dostępny w sprzedaży od września i pozostanie na półkach sklepowych do lutego 2012 roku.
Żubr
To druga marka piwna w Polsce pod względem wielkości sprzedaży. Od momentu włączenia do portfela Kompanii Piwowarskiej Żubr z lokalnej marki stał się wiceliderem rynku piwa w Polsce. Żubr to piwo warzone z naturalnych składników na skraju Puszczy Białowieskiej. To naturalne środowisko "króla puszczy" znajduje odzwierciedlenie w wartościach produktowych piwa. Prawdziwie pełny smak zapewnia naturalne połączenie słodu karmelowego, łagodnej goryczy i podwyższonej zawartości alkoholu. Żubr jest pełen spokoju i harmonii, nieodłącznie kojarzy się z naturą i spokojem lasu. Marka Żubr dba także stale o środowisko naturalne i prowadzi wiele inicjatyw proekologicznych, angażując w nie społeczności lokalne. Żubr to jasne piwo dolnej fermentacji o zawartości ekstraktu 12% oraz alkoholu na poziomie 6%. Żubr Ciemnozłoty, limitowana edycja Żubra, to bardziej wyraziste, jesienno-zimowe piwo o wyższej zawartości alkoholu (6,9%) oraz poziomie ekstraktu 15%.
Kompania Piwowarska – lider branży piwowarskiej w Polsce
Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesne technologie i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie gwarantują najwyższą jakość naszych produktów. Do portfela marek KP należą najpopularniejsze polskie piwa – m.in. Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd's, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Grolsch oraz Peroni Nastro Azzurro. Kompania Piwowarska (utworzona w 1999 roku) posiada trzy browary (w Tychach, Poznaniu i Białymstoku) oraz oddziały handlowe na terenie całego kraju. Kompania Piwowarska prowadzi także działalność społeczną nastawioną na walkę z wykluczeniem społecznym na tle ubóstwa oraz programy edukacyjne popularyzujące odpowiedzialność i umiar w konsumowaniu alkoholu. Wielkość sprzedaży osiągniętej przez KP w roku finansowym zakończonym 31 marca 2011 r. wyniosła 14,1 mln hektolitrów piwa.
SABMiller – jeden z największych na świecie producentów piwa
Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa – SABMiller plc. Grupa produkuje lub dystrybuuje piwo na sześciu kontynentach, a jej ogólnoświatowy portfel obejmuje międzynarodowe piwa premium, takie jak Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Pilsner Urquell oraz czołowe marki lokalne, takie jak Aquila, Castle, Miller Lite, Snow czy Tyskie. SABMiller jest jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2011 SABMiller osiągnął przychody w wysokości 28,3 mld USD oraz wypracował zysk brutto (EBITA) w wysokości 5 mld USD. SABMiller plc jest notowany na giełdach papierów wartościowych w Londynie i Johannesburgu.
Dodatkowych informacji udzielają:
Jędrzej HUGO-BADER Account Manager Alert Media Communications Tel. +48 22 546 11 00 Tel. kom. +48 505 113 146 | Tomasz KANTON |