Do grona marek, które na dłuższy czas pozostaną w Galerii Wisła dołączyły sieci Kappahl i Simple. Obie marki związały się umowami do listopada 2018 roku. W obu przypadkach, lokalizacje w Galerii Wisła są jedynymi salonami w Płocku.
Łukasz Tomczak, marketing & PR manager grupy Caelum Development:
„Takie marki jak Kappahl i Simple podkreślają wyjątkowy charakter tenant-mixu Galerii Wisła. Dzięki ich obecności, obiekt zrzesza różnorodnych klientów, oferując także wyżej pozycjonowaną ofertę.”
Salon Kappahl w Galerii Wisła działa pierwszym piętrze, na powierzchni 805 mkw, zaś Simple zajmuje lokal na parterze o powierzchni blisko 115 mkw.
Galeria Wisła mieści się w samym centrum największej dzielnicy Płocka – Podolszycach. W odległości 10 minut jazdy samochodem od galerii mieszka 131 tysięcy osób. Całkowita strefa oddziaływania obejmująca swoim zasięgiem teren oddalony o maksymalnie 30 minut jazdy samochodem to 203 000 potencjalnych klientów. Dojazd do Galerii Wisła nie może być prostszy – podwójne pasma drogowe w każdym kierunku. Galeria Wisła zlokalizowana jest w intensywnie rozwijającym się obszarze miasta, przy skrzyżowaniu ulic: Wyszogrodzkiej i Jana Pawła II, w otoczeniu największych Płockich osiedli.
więcej na: www.galeria-wisla.pl
Caelum Development to irlandzka grupa kapitałowa z siedzibą główną w Warszawie, utworzona w 2002 roku przez grupę prywatnych irlandzkich inwestorów z ponad 10 – letnim doświadczeniem na rynku nieruchomości. Caelum operuje na terenie Europy Środkowo-Wschodniej, głównie w Polsce a także na terenie Rumunii. W portfolio inwestycji Caelum znajdują się m.in.: CH Nova Park (Gorzów Wielkopolski), Galeria Askana (Gorzów Wielkopolski), Galeria Młyńska (Racibórz), Wratislavia Center (Wrocław), Galeria Wisła (Płock). Największym realizowanym przez zespół Caelum Development projektem jest wielofunkcyjny kompleks handlowo – rozrywkowy ParkLake Plaza w Bukareszcie, Rumunii (o powierzchni najmu 67 000 mkw.).
więcej informacji na: www.caelumdevelopment.eu