Nowa aplikacja Credit Agricole – CA24 Mobile pełna korzyści – zajęła drugie miejsce w rankingu bankowych aplikacji mobilnych w XIV edycji konkursu „Złoty Bankier”. Ranking ułożony został na podstawie opinii użytkowników aplikacji.
41 proc. użytkowników bankowych kanałów cyfrowych korzysta minimum raz dziennie z aplikacji. Nic dziwnego, że klienci zwracają uwagę na ich funkcjonalność i dostosowanie do ich potrzeb. Oczekują też, że narzędzia te będą sprawnie i intuicyjnie spełniać podstawowe funkcje związane z zarządzaniem finansami, a także zapewnią pełne bezpieczeństwo wykonywanych operacji.
Nowa aplikacja CA24 Mobile, wprowadzona na rynek zaledwie rok temu (w kwietniu 2022 r.) okazała się jednym z najlepszych narzędzi do codziennego bankowania. W opinii użytkowników uzyskała najwyższe noty za poczucie bezpieczeństwa i najwyższy poziom satysfakcji z korzystania. Aplikacja wyróżnia się także pod względem dostosowania do potrzeb klientów, co wyraża się w stosunku emocjonalnym. Użytkownicy oceniali zdania typu: „Lubię korzystać z serwisu mojego banku”, czy „Aplikacja mojego banku ułatwia mi życie”. Łącznie aplikacja banku Credit Agricole zdobyła 72,1 proc. głosów i zajęła drugie miejsce w rankingu, ustępując jedynie aplikacji banku ING.
Warto podkreślić, że aplikacja CA24 Mobile jest jedną z najbardziej nowoczesnych i oryginalnych aplikacji bankowych dostępnych na polskim rynku. Ma niespotykany interfejs użytkownika z wyjątkowymi elementami nawigacji jak karty akordeonu, na których można znaleźć najpotrzebniejsze informacje, lub wysuwaną szufladę z historią transakcji. Użytkownik w każdej chwili w bardzo łatwy sposób – naciskając jeden przycisk – może skontaktować się z doradcą poprzez czat lub telefonicznie. A nowi klienci banku dzięki aplikacji mogą samodzielnie otworzyć Konto dla Ciebie w Credit Agricole – całkowicie zdalnie, z użyciem biometrii.
Największym wyróżnikiem aplikacji jest Klub korzyści. Dzięki niemu klienci mogą korzystać ze specjalnych ofert topowych polskich i światowych marek w blisko 10 tys. miejsc. Propozycje te są dobierane i dopasowywane indywidualnie do każdego klienta.
– Dobrze wiemy, że doświadczenie w kanałach digital to jeden z kluczowych czynników wpływających na satysfakcję i lojalność klientów banków. Dlatego tak cenny jest dla nas ten sukces w konkursie „Złoty Bankier” – mówi Piotr Kwiatkowski, prezes zarządu banku Credit Agricole.
Aplikacja została przygotowana w technologii Flutter, która jest obecnie najszybciej rozwijającą się technologią mobilną, tzw. nurtu hybrydowego, którą firmuje Google. Credit Agricole był pierwszym bankiem w Polsce, który przygotował aplikację w tej technologii dla klientów detalicznych.