Na wybiegu w Soho Factory dominowały szarości, beże, granaty, brązy i czernie. W kolekcji pełnej prostoty i dobrej jakości tkanin znalazły się czarne wełniane spodnie z podwyższonym stanem, białe koszule i grzeczne błękitne sweterki. Kupisz postawił na klasyczne zestawienia, które przypominały szkolne mundurki. Wszyscy modele od stóp do głów byli ubrani identycznie- w spodnie pumpy z obniżonym stanem, białe koszule zapięte na ostatni guzik i wysoko zaciągnięte podkolanówki. W pasie przepasani zostali skórzanymi klasycznymi paskami WITTCHEN z delikatną klamrą. Przysłowiową kropką nad “i” były jednolite buty marki WITTCHEN na nogach modeli i modelek. Męskie oxfordy w kolorach czerni i brązu oraz damskie wiązane półtrzewiki podkreśliły jednolity charakter stylizacji.
– Chcieliśmy przełamać klasyczny i stonowany wizerunek marki WITTCHEN – mówi Monika Wittchen, wiceprezes WITTCHEN S.A. – Robert nawiązał do klasycznej stylistyki, ale pokazał ją w całkiem innym, nowoczesnym świetle. Buty WITTCHEN były idealnym wykończeniem zaprezentowanych stylizacji.
Kolekcja Roberta Kupisza jest już dostępna w butiku projektanta łącznie z butami WITTCHEN. Jest to pierwsza współpraca marki z projektantem. WITTCHEN kilka miesięcy temu otworzył swój pierwszy butik z obuwiem w Złotych Tarasach. W kolekcji marki dominują klasyczne buty wizytowe, damskie oficerki i czółenka ale znajdziemy również modne wysokie buty na słupku.