Patrzysz na ranking lokat. Wygląda świetnie. Na szczycie 10 a nawet 12%. Sprawdzasz szczegóły. Odrzucasz pierwszą, drugą i kolejne. Bo “super lokaty” mają także „super warunki dodatkowe”. Warunki, o których ranking nie zawsze napisze. Tracisz czas i nerwy ale jeszcze chwilę próbujesz, żeby znaleźć coś dobrego. Coś znacznie mniej obwarowanego warunkami a jednocześnie zdecydowanie wyższego niż poziom inflacji – 3,4%.
Tymczasem możesz wybierać lepiej Serwis www.wybierarka.pl, przez swoją specyficzną organizację informacji, zwraca uwagę użytkowników na blisko dziesięć innych niż oprocentowanie cech lokat, poczynając od takich jak sposób otwarcia, wymagalność konta czy konsekwencje zerwania lokaty a kończąc na dostępie do środków w sytuacjach losowych np. nagłej śmierci małżonka zakładającego lokatę.
Dzięki takiej organizacji użytkownik w krótkim czasie dowiaduje się co jest obecnie możliwe na rynku lokat. Zaznaczając wybrane przez siebie cechy w kilka sekund generuje Swój Osobisty Ranking Lokat – najlepszych akurat dla niego tzn. spełniających tylko akceptowalne dla niego warunki.
Wyszukane w ten sposób lokaty może dodawać do Interaktywnego Porównania, pozwalającego na ich aktywne zestawianie (przesuwanie lokat i ukrywanie cech) oraz zapoznanie się ze wszystkimi szczegółami i ciekawostkami, np. niuansami dotyczącymi procesu zakładania lokaty, podglądami formularzy bankowych czy – zyskującymi na wadze po aferze Amber Gold – zapisami mówiącymi o gwarancji lokat. „Wszystko po to, żeby ostatecznie wybierać szybciej, łatwiej i wygodniej” dodaje Zdzisław Matejuk, jeden z twórców serwisu.
Efekt Wybierarki
Tak zorganizowany proces wybierania sprawia, że użytkownik wie lepiej co jest aktualnie możliwe na rynku lokat i zna lepiej możliwości lokaty, którą ostatecznie wybrał. Dzięki temu zyskuje większą pewność i zadowolenie ze swojego wyboru. Zbiór tych korzyści twórcy serwisu nazywają “Efektem Wybierarki”.
Wydawca serwisu
Lokaty bankowe są prototypową kategorią serwisu www.wybierarka.pl. Jednocześnie właściciel serwisu, wrocławska spółka Blue Action Sp. z o.o., szykuje się do uruchomienia kolejnych kategorii produktowych i rozpoczyna poszukiwania inwestora.