Agencja Interaktywna Artweb-Media, zatrudniająca 15 osób i prowadząca firmowy blog od września 2011 zajęła 6. pozycję w kategorii "Blog młody", 8. miejsce w kategorii "Średnia firma" i 22. w klasyfikacji generalnej. W ścisłej czołówce rankingów konkursowych znalzały się między innymi blogi marek: Cropp, AXA, Obsessive, PayLane, Rupieciarnia, Kreatywny Zakątek, Scrapki i Dilmah.
Blog agencji Artweb-Media jest regularnie prowadzony przez pracowników wszystkich działów firmy: redakcji, marketingu, web-dev, kreatywnego i finansowego. Zawodowcy piszą na nim artykuły eksperckie z zakresu swoich kompetencji, przydatne porady dotyczące różnych, szczegółowych problemów zawodowych oraz publikują własne studia przypadków. Jak mówi zadowolona z wysokiej pozycji w konkursie załoga Artweb-Media, zaletą ich bloga jest właśnie polifoniczność i wielość poruszanych, aktualnych tematów w branży interaktywnej, zamiast nieciekawego mówienia wyłącznie o firmie.
Blogi, jak i w poprzedniej edycji konkursu, oceniali studenci Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Najważniejszym kryterium branym pod uwagę było przełamywanie stereotypów komunikacji firm (waga 40%), częstotliwość i jakość wpisów (15%), liczba autorów bloga /w relacji do wielkości firmy/ (15%), znaczenie bloga w komunikacji firmy (10%), liczbę i jakość komentarzy (10%) oraz look&feel (10%).
Konkurs umyślnie nie jest promowany w żaden sposób. Jak tłumaczy Dominik Kaznowski, ma to na celu dotarcie tylko do tych przedstawicieli firm, którzy sprawnie poruszają się w przestrzeni Social Media, do której zalicza się również blogosferę, i potrafią wyłowić w niej interesujące przedsięwzięcia własnym wysiłkiem, a nie zamykają się w "świecie własnego bloga".
Organizator podsumowuje minioną edycję konkursu następująco:
W tym roku sporo się zmieniło w blogosferze korporacyjnej. Po pierwsze przybyło blogów. Katalog blogów firmowych rozrósł się niemal dwukrotnie – do obecnie ponad 600 blogów. Wzrósł również poziom pisania blogów przez firmy. Widać również coraz mniej działań "partyzanckich" i ad hoc. Nowe blogi, jeśli powstają są zwykle tworzone z pomysłem i widać w nich profesjonalne podejście. To cieszy, bo blog firmowy to jedna z trudniejszych form social media. Tutaj liczy się treść, długoterminowe myślenie i stawanie twarzą w twarz z problemami całej firmy. Jak widać skutkuje uświadamianie firmom tego, że decyzja o wejściu do social media to decyzja strategiczna a nie taktyczna.
Dominik Kaznowski zapowiada również kolejną, trzecią edycję konkursu w 2012 roku. Zespół Artweb-Media, zapowiada natomiast w nim swoją obecność. Pełna lista zwycięskich i wyróżnionych blogów: Firmowy Blog Roku.