Stawka konkursu jest naprawdę wysoka: autorka najciekawszego, najbardziej kreatywnego i energetycznego zdjęcia zdobędzie zaproszenie na profesjonalną sesję fotograficzną, stając się tym samym BLACK MATE! Dodatkowo do wygrania pełen emocji weekend dla dwojga oraz gadżety sygnowane podpisem Mike’a Tysona.
BLACK Energy po raz kolejny zaskakuje marketingową śmiałością. Po emocjach związanych z kampanią telewizyjną, której głównym bohaterem był wspomniany już Mike Tyson, rozpoczęty 12 lipca br. konkurs konsumencki stanowi kolejną spójną odsłonę idei marki: „Tak działa BLACK!”. Tym razem konkurs jednoznacznie angażuje konsumentki, m.in. promując bezcukrowy smak BLACK Energy Zero%, który stanowi jedną z nagród. Zabawie towarzyszy estetyczna grafika, utrzymana w konwencji black & white.
Konkurs WET & HOT BLACK MATE będzie trwać aż do 30 września i wspierany będzie kampanią reklamową w Internecie, w tym w mediach społecznościowych.