„Zdobywca nagrody głównej w naszej promocji do samego końca nie był znany, dlatego emocje związane z ostatecznym zwycięstwem były ogromne i udzieliły się nie tylko uczestnikom, ale także nam wszystkim. Dziś z prawdziwą radością przekazujemy kluczyki do wspaniałego Porsche jej właścicielce. Jestem przekonana, że to właśnie BLACK dał jej energię do walki o zwycięstwo i wiarę w sukces. Bo czarny to nie kolor, czarny to siła!” – powiedziała w trakcie uroczystości Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.
Sama nagrodzona tak skomentowała to wydarzenie: „Trudno opisać emocje, jakie towarzyszą mi od chwili, gdy dowiedziałam się o wygranej, powiem więc krótko: jestem niewiarygodnie szczęśliwa! To moja pierwsza w życiu wygrana – i od razu tak wspaniała! Moja radość jest tym większa, że kocham samochody, a Porsche od dawna było moim marzeniem, które właśnie się spełniło dzięki moim ulubionym energetykom BLACK. Zachęcam wszystkich do próbowania szczęścia, ponieważ na moim przykładzie widać, że ono tylko czeka, by przyjść w zupełnie nieoczekiwanej chwili!”
Kosmiczna promocja „Kup BLACK, wygraj Porsche” trwała od początku listopada ub.r. aż do końca marca br. Wzięło w niej udział pełne portfolio marki BLACK, czyli napoje w puszkach 250 ml (Classic, Mojito, Cuba Libre, Kamikaze i Light) i butelkach PET Porsche Design Studio o pojemności 0,5 i 1 litra. Uczestnicy promocji prócz nagrody głównej walczyli o zestawy PlayStation 3 wraz z kierownicą Porsche i kultową grą Need For Speed oraz gadżety Porsche Design Studio. Za organizację i przeprowadzenie promocji odpowiadała agencja Kore Konnektive, której przedstawiciele wzięli udział w uroczystości przekazania nagrody głównej, samochodu Porsche 911 Boxster.