w , , , , , , ,

Binance zaprezentował perfumy CRYPTO. Chce przyciągnąć więcej kobiet do świata kryptowalut

Binance, wiodący ekosystem blockchainowy stojący za największą na świecie giełdą kryptowalut pod względem wolumenu transakcji, zaprezentował swoje luksusowe perfumy o nazwie CRYPTO. Zostały one stworzone w ramach kampanii reklamowej, która powstała z inicjatywy kobiet-liderek marketingu w Binance. Celem kampanii, startującej w przeddzień Międzynarodowego Dnia Kobiet, jest przyciągniecie do świata kryptowalut większej liczby kobiet i promowanie większej inkluzywności w tej przestrzeni.

Perfumy CRYPTO zostały po raz pierwsze zaprezentowane w serii luksusowych reklam, mających na celu wzbudzenie publicznego zainteresowania i stanowiących zapowiedź kampanii. Ta strategia czerpie inspirację z konwencji reklam kosmetycznych, a jednocześnie ma na celu zakwestionowanie tradycyjnych form promowania kryptowalut i rzucenie wyzwania istniejącym poglądom na ich temat.

W kolejnym etapie kampanii zaprezentowano film, który pokazuje ustawienie stoiska pop-up promującego nowe perfumy w centrum handlowym. Jak wyjaśniono w filmie, ten z pozoru błahy ruch ma głębszy motyw: bezpośrednie zaangażowanie odbiorców w kontakt ze światem kryptowalut, z wykorzystaniem niekonwencjonalnego narzędzia do przyciągnięcia do tej branży większej liczby kobiet.

„Odważny, wyraźny i celowo radykalny, CRYPTO to nie tylko zapach, który promujemy. To przesłanie dla kobiet, że mają istotną rolę do odegrania w rewolucji kryptowalutowej. Opierając się na własnych doświadczeniach w pracy w branży krypto, mogę powiedzieć, że widziałam na własne oczy nieoceniony wkład kobiet, które odważyły się wkroczyć w tę przestrzeń. Chcemy powiedzieć kobietom: nie bądźcie obojętne! Przebijcie te szklane sufity, kwestionujcie istniejące narracje i stańcie się częścią tej transformacji cyfrowej, która zmieni globalne finanse” – mówi Rachel Conlan, Chief Marketing Officer w Binance.

Głównym elementem kampanii jest zachęcanie większej liczby kobiet do nauki i odkrywania świata kryptowalut. W ramach tych działań Binance nagrodzi pierwsze 5 tys. kobiet, które pomyślnie ukończą kurs dla początkujących w Binance Academy, tokenami USDT o wartości 25 dolarów.

W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Kobiet, Binance organizuje również serię lokalnych spotkań, a także szereg inicjatyw w mediach społecznościowych. Wspólnie działania te mają na celu wspieranie merytorycznych dyskusji na temat coraz ważniejszej roli kobiet w przestrzeni kryptowalutowej. Mają również na celu podniesienie świadomości na temat tego, jak kryptowaluty mogą wpływać na różne aspekty życia kobiet, od wzmocnienia pozycji finansowej po awans zawodowy.

Kampania pokazuje zaangażowanie Binance w dywersyfikację i demokratyzację krajobrazu kryptowalut i wpisuje się w inne bieżące działania organizacji na rzecz wspierania kobiet na całym świecie.

Zgodnie z raportem „Digital 2024 Global Overview Report”, przeprowadzonym przez firmę badawczą GWI, udział kobiet w inwestowaniu w kryptowaluty nadal jest niższy niż mężczyzn we wszystkich grupach wiekowych. Ta dysproporcja prawdopodobnie wynika z utrzymującej się nierównowagi płci w sektorze finansowym, uwarunkowań społecznych, indywidualnej ocenie ryzyka i ogólnego postrzegania przestrzeni kryptowalutowej jako zorientowanej głównie na mężczyzn.

„Kryptowaluty są uniwersalne – chodzi o wzmocnienie wszystkich jednostek. Czas zadbać o to, aby żadna kobieta nie została pominięta w tej trwającej rewolucji finansowej. Do tego właśnie zobowiązujemy się w Binance. Nasze zaangażowanie na rzecz inkluzywności wykracza poza zwykłą retorykę. Nie tylko mówimy, ale także popieramy to konkretnymi działaniami, zapewniając kobietom zasoby edukacyjne, których potrzebują, aby kształtować swoją przyszłość finansową i stać się aktywnymi uczestniczkami tej cyfrowej gospodarki” – komentuje Rachel Conlan.

Więcej informacji o kampanii „Crypto is Yours”, a także o tym, jak rozpocząć swoją przygodę z kryptowalutami znajduje się tutaj.

Dodatkowe informacje o Binance

Binance to wiodący w skali globalnej ekosystem blockchain, a w pakiecie produktów ma m.in. największą na świecie pod względem obrotów giełdę kryptowalut. Platforma Binance, z której korzystają miliony użytkowników, oferuje możliwość handlu kryptowalutami, edukacji, a także dostęp do branżowych danych i badań. Binance prowadzi także rozbudowaną działalność charytatywną, a także inwestuje w rozwiązania zdecentralizowane i infrastrukturalne. Więcej informacji o Binance można znaleźć na stronie: https://www.binance.com/pl.

Napisane przez prs

Nowa dyrektorka zarządzająca Kuehne+Nagel w Polsce

Delektuj się smakiem ulubionych Jeżyków i wygraj Fiata 500 Dolcevita