Energetyczny występ grupy Zakopower, setki prezentów oraz spektakularne występy animatorów – tak BIG Lubin świętował zmianę nazwy. 2 czerwca ulubione centrum handlowe lubinian przemieniło się w BIG i rozpoczęło działalność w zupełnie nowej odsłonie.
BIG Lubin już pod nową nazwą zaprosił w ubiegły piątek swoich klientów do wielkiego świętowania. 2 czerwca na mieszkańców okolicy czekała moc atrakcji, wśród których największą był niewątpliwie koncert zespołu Zakopower. Uwielbiany przez całą Polskę góralski zespół zagrał swoje największe hity, a Sebastian Karpiel-Bułecka swoją energią zaczarował publiczność.
Na imprezie nie zabrakło też prezentów i słodkich przekąsek, gorącej kawy i chłodnych napojów. Wspaniałą zabawę dla najmłodszych oraz całych rodzin zagwarantowali szczudlarze, żonglerzy, wielkie maskotki, bańki mydlane, mnóstwo waty cukrowej i popcornu, a także strefa malowania buziek. Goście wydarzenia entuzjastycznie przyjęli również liczne promocje, przygotowane dla nich przez najemców centrum.
„ – Ogromnie cieszymy się z tego, że mamy szansę zarządzać znaczącym w okolicy parkiem handlowym. Wraz z nowym brandingiem wprowadzamy na polski rynek zmiany, które zakładają długofalowe relacje z najemcami, a także zakupy przyjazne dla całych rodzin i radosną atmosferę. Centrum będziemy zarządzać zgodnie z wysokimi standardami, stosowanymi przez nas na całym świecie. To niezwykle miłe, że tak wiele osób przyszło świętować rozpoczęcie naszej nowej, wspólnej drogi.” – powiedział Eran Levy, Country Manager Poland w BIG SHOPPING CENTERS LTD.
Zdjęcia z wydarzenia dostępne są na Instagramie i Facebooku BIG Lubin.
Poza silną, globalną tożsamością marki, BIG wprowadza na polski rynek zupełnie nowe spojrzenie na działania operacyjne, zarządzanie oraz marketing w parkach handlowych. BIG będzie nadal rozwijał swoją działalność na polskim rynku jako czołowy gracz w sektorze parków handlowych w Polsce, kontynuując światową ekspansję.