w ,

Bielmar z kampanią reklamową

Ośmiosekundowy billboard sponsorski będzie emitowany w TVP 2, w czasie programu Pytanie na Śniadanie, porannym paśmie stacji TVN 24, radiu RMF FM, RMF Classic oraz w kinach sieci Helios. Za zakup mediów i realizację kampanii reklamowej odpowiedzialny jest Dom Mediowy Innovations.

Ponadto w każdy czwartek w programie Pytanie na Śniadanie w TVP 2 będzie można oglądać  felietony dotyczące CSR-owej akcji ZT Bielmar – kampanii edukacyjnej Śniadaniowa Klasa. Akcja promuje zasady prawidłowego odżywiania, ze szczególnym uwzględnieniem śniadania (również drugiego śniadania), jako podstawowego posiłku w ciągu dnia. Akcja, której ambasadorką została dziennikarka, Anna Popek jest skierowana przede wszystkim do dzieci w wieku szkolnym oraz ich rodziców.

Koordynacją kampanii Śniadaniowa Klasa zajmuje się agencja Planet PR, która w ramach współpracy prowadzi również działania media relations oraz działania w social mediach.

Partnerem kampanii jest Fundacja Wspierająca Prawidłowy Rozwój Dzieci i Młodzieży „Rośnij Zdrowo”.

Avatar photo

Napisane przez Planet PR

IMR z Duchem Bielucha

Wzmianki w social mediach o kandydatach na prezydenta USA warte ponad 51 mln złotych