Ośmiosekundowy billboard sponsorski będzie emitowany w TVP 2, w czasie programu Pytanie na Śniadanie, porannym paśmie stacji TVN 24, radiu RMF FM, RMF Classic oraz w kinach sieci Helios. Za zakup mediów i realizację kampanii reklamowej odpowiedzialny jest Dom Mediowy Innovations.
Ponadto w każdy czwartek w programie Pytanie na Śniadanie w TVP 2 będzie można oglądać felietony dotyczące CSR-owej akcji ZT Bielmar – kampanii edukacyjnej Śniadaniowa Klasa. Akcja promuje zasady prawidłowego odżywiania, ze szczególnym uwzględnieniem śniadania (również drugiego śniadania), jako podstawowego posiłku w ciągu dnia. Akcja, której ambasadorką została dziennikarka, Anna Popek jest skierowana przede wszystkim do dzieci w wieku szkolnym oraz ich rodziców.
Koordynacją kampanii Śniadaniowa Klasa zajmuje się agencja Planet PR, która w ramach współpracy prowadzi również działania media relations oraz działania w social mediach.
Partnerem kampanii jest Fundacja Wspierająca Prawidłowy Rozwój Dzieci i Młodzieży „Rośnij Zdrowo”.