w

Barwy Natury w nowej odsłonie

Nowoczesna i atrakcyjna szata graficzna opakowań podkreśla źródła inspiracji dla Barw Natury i doskonale wpisuje się w nowy system identyfikacji wizualnej marki Śnieżka. Dzięki temu, opakowania Barw Natury zdecydowanie wyróżniają się wśród innych produktów. – Naszym celem było zwiększenie atrakcyjności szaty graficznej Barw Natury i jednocześnie wprowadzenie rozwiązań, które ułatwią odnalezienie konsumentom pożądanego koloru – tłumaczy Łukasz Dobrowolski, Dyrektor ds. Marketingu  w Fabryce Farb i Lakierów Śnieżka S.A. – Dokonaliśmy modyfikacji rozkładu barw  w poszczególnych liniach kolorystycznych, natomiast gama kolorów Barw Natury pozostała bez zmian. W efekcie otrzymaliśmy nowoczesne opakowanie, które stanowi odzwierciedlenie swojej zawartości – wysokiej jakości farby o niepowtarzalnej palecie barw – dodaje Łukasz Dobrowolski.

Nowa odsłona Barw Natury to nie tylko wysokie walory estetyczne, ale i czytelny system, który zdecydowanie ułatwia poruszanie się po poszczególnych liniach kolorystycznych. Z przodu opakowania znajduje się duża naklejka kolorystyczna z logo Teflon® surface protector – dodatkiem zastosowanym w farbach Barwy Natury, pozwalająca na szybkie odnalezienie pożądanej barwy produktu. Tło opakowania wskazuje bezpośrednio na inspiracje wykorzystywane przy tworzeniu kolekcji, podkreślając związek marki z naturą. Z tyłu opakowania umieszczono zaś piktogram prezentujący najważniejsze atrybuty produktu. Wszystkie te elementy tworzą funkcjonalny i spójny system wizualny.

W nowej odsłonie Barwy Natury podzielone zostały na 6 grup kolorystycznych: odcienie bieli, spokojne beże i brązy, rozgrzewające żółcie, romantyczne czerwienie, kojące zielenie, fiolety i wrzosy. Pierwsze kolory emulsji w nowych opakowaniach trafiły do sprzedaży 19 czerwca 2012 roku.

Avatar photo

Napisane przez RedPen

CEM-M® Żelki dla dorosłych – wyjątkowy smak witamin!

Kredyt hipoteczny z gwarancją najniższej marży przez Internet