Marka Philips wprowadziła oficjalnie na rynek telewizory serii 6000, 7000 i 8000. Premiera telewizorów pod hasłem „Świet(l)ne przeżycia” odbyła się w siedzibie Philipsa przy Alejach Jerozolimskich.
Ambilight rozpościera skrzydła w ciemności
Konferencję prasową, w której kluczową rolę odgrywało ultrafioletowe oświetlenie, zrealizowała Agencja Bandera. Niestandardowa premiera miała przybliżyć efekt działania systemu Ambilight (diody umieszczone z tyłu telewizora), którego nie widać w oświetlonych sklepach oraz na jasnych zdjęciach.
Pojawiło się zatem pytanie, w jako sposób pokazać odbiorcom atuty Ambilight? Agencja Bandera pomyślała o stworzeniu scenerii nocnej, w której kolorowe diody pokazują swoje możliwości. – Motyw ciemności nie był przypadkowy jeszcze z jednego powodu. Zazwyczaj telewizję oglądamy w nocy, czasami przy zapalonym świetle, żeby lepiej widzieć obraz. Światła za to nie musimy zapalać przy telewizorach z technologią Ambilight, która gwarantuje nam wyraźny obraz i nie męczy wzroku – wyjaśnia Dorota Mizerska, Project Manager z Agencji Bandera.
Chęć pokazania tych wszystkich cech, dała podstawę do stworzenia nocnych klimatów, gdzie dziennikarze poruszali się przy świetle UV.
Drogę do sali kinowej, gdzie zaprezentowano telewizory z serii Smart TV z systemem Ambilight, wskazywały trzy modelki. Specjalnie na tę okazję zostały pomalowane farbami ultrafioletowymi w kolorystyce niebieskiej, żółtej i czerwonej. – Chcieliśmy zadziałać na wyobraźnię odbiorców i w sposób nieszablonowy zaprezentować możliwości systemu Ambilight, który posiadają tylko telewizory marki Philips. Technologii, która powoduje, że obraz wydaje się większy niż jest w rzeczywistości. Zwiększając komfort oglądania – mówi Mizerska.
Po części oficjalnej dziennikarze przeprowadzali wywiady z przedstawicielami Philipsa. Atrakcją konferencji była sesja zdjęciowa dziewczyn pomalowanych farbami ultrafioletowymi.
Agencja Bandera pracuje dla Philipsa od marca 2012. Odpowiada za strategię i realizację projektów PR-owskich.