w , , , , , ,

Balcia Insurance partnerem Kongresu Brokerów 2025: nowoczesny insurtech w sercu branżowej debaty

Od 28 maja trwa Kongres Brokerów – jedno z najważniejszych wydarzeń polskiego rynku ubezpieczeń. Wśród partnerów tegorocznej edycji znalazła się Balcia Insurance – nowoczesny insurtech, który konsekwentnie zmienia sposób projektowania i dostarczania usług ubezpieczeniowych, stawiając na technologię, prostotę i realną wartość dla klienta.

Podczas kongresu firma premierowo dzieli się najnowszymi wynikami przeprowadzonego w tym roku swojego badania[1] „Ubezpieczenia według Gen Z”. Wynika z niego, że aż 69% młodych klientów deklaruje chęć częstszego zakupu ubezpieczeń, jeśli będą one prostsze, bardziej przejrzyste i dostępne cyfrowo. Balcia odpowiada na te oczekiwania m.in. poprzez własną aplikację mobilną, umożliwiającą zakup polisy, zgłoszenie szkody i kontakt z doradcą – wszystko w kilku prostych krokach, bez zbędnych formalności.

Tegoroczne spotkanie brokerów odbywa się pod hasłem: „Między boomerem a sigmą – wyzwania ludzi ubezpieczeń”. Balcia Insurance to firma, która kieruje swoje produkty głównie do młodych grup docelowych. Zna ich, bada potrzeby i stara się zaspokajać oczekiwania, zarówno w prowadzonej komunikacji, jak i w dostępnej ofercie. Beata Grott, Dyrektor Balcia Insurance w Polsce, w czasie trzydniowego wydarzenia wzięła udział w eksperckiej debacie. Dyskusja skoncentrowała się na komunikacji międzypokoleniowej i budowaniu nowych modeli relacji z klientami, a także na ważnym obszarze AI i wyzwaniach z nią związanych.

– Dzisiejszy klient nie kupuje już polisy – kupuje spokój, intuicyjny proces i natychmiastową wartość. Jako insurtech tworzymy rozwiązania, które upraszczają codzienne decyzje i przywracają poczucie bezpieczeństwa. Ale nie zapominamy, że zaufanie i relacje pozostają kluczowe – mówi Beata Grott.

Balcia konsekwentnie rozwija cyfrowe narzędzia wspierające cały cykl życia klienta – od prostych, elastycznych produktów takich jak City Combo i Winter Combo, przez automatyzację i personalizację oferty, aż po wielokanałową obsługę. Firma łączy podejście technologiczne z głębokim zrozumieniem oczekiwań użytkowników, pozostając blisko zarówno klientów, jak i partnerów – w tym brokerów, których postrzega jako doradców i ambasadorów marki.

[1] Badanie zrealizowane przez firmę badawczo-analityczną Zymetria na zlecenie Balcia Insurance Polska. Badanie przeprowadzono metodą jakościową (diady) oraz ilościową (CAWI) wśród przedstawicieli pokolenia Gen Z (18-30 lat). W ramach diad (N=10, 5 par) przeprowadzono rozmowy z osobami o różnym poziomie doświadczenia z ubezpieczeniami, natomiast w badaniu CAWI (N=504) uczestniczyła ogólnopolska, reprezentatywna próba młodych dorosłych.

 

 

Załączniki

Napisane przez Agencja PR

Nowa kampania Little Tikes pokazuje, jak pasje rodziców mogą łączyć pokolenia

Optymistyczne wnętrza w pudrowych tonach