Ankietę będzie można pobrać z przedniej części skrzynki, wypełnić i wrzucić. Wszystkie uwagi będą poddane analizie, z której powstanie roczny raport z badania satysfakcji interesanta z jakości usług świadczonych przez Urząd Miasta Torunia.
W październiku 2012 r. zakończył się pilotażowy etap badania.
Pilotaż służył zebraniu opinii o działaniu Urzędu Miasta Torunia, jak również propozycji zmian co do samej ankiety – czytelności i zrozumiałości zawartych w niej pytań oraz ewentualnych kwestii, które powinny być jeszcze poruszone.
Ankiety dostępne były przy specjalnie oznaczonych urnach w dwóch siedzibach Urzędu Miasta Torunia, licznie odwiedzanych przez mieszkańców – w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miasta przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 oraz w Wydziale Ewidencji i Rejestracji, jak również na stronie internetowej.
W trakcie pilotażu otrzymaliśmy 75 wypełnionych ankiet. Wszystkie przekazane uwagi, za które dziękujemy, zostaną poddane analizie, a wyniki opublikowane na stronie internetowej Urzędu Miasta Torunia oraz na www.konsultacje.torun.pl.
Dziękujemy za wszystkie uwagi przekazane w trakcie badania pilotażowego. Raport z ich analizy zostanie opublikowany na stronie www.konsultacje.torun.pl w pierwszej połowie stycznia 2013 r.